97
ΑΝΑΠΤΥΞΗ 3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ
ΠΑΙΚΤΩΝ ΤΥΠΟΥ ROGUELITE
Η ικανοποίηση της ποικιλίας στα είδη γύρων και στα είδη όπλων, έχει εύρος απαντήσεων,
αρχίζοντας από μέτρια ικανοποίηση, με την πλειοψηφία να μένει πάρα πολύ ικανοποιημένη
(Σχήμα 7).
Σχήμα 7 Ικανοποίηση μεταξύ είδη γύρων και είδη όπλων
Στο θέμα της ικανοποίησης των power ups υπάρχει ομοφωνία στο επίπεδο ικανοποίησης
«πολύ», ενώ στα upgrades κυμαίνονται ξανά οι απαντήσεις από μέτρια έως πάρα πολύ (Σχήμα 8).
Οι κύριες κριτικές των συστημάτων αυτών είναι η μικρή ποικιλία που υπάρχει στα power ups, και
πως τα upgrades θα μπορούσαν να έχουν μεγαλύτερη επίδραση στο παιχνίδι.
Σχήμα 8 Ικανοποίηση μεταξύ power ups και upgrades
0
0
14.30%
28.60%
57%
0
0
28.60%
14.30%
57%
0
0.1
0.2
0.3
0.4
0.5
0.6
Καθόλου
Λίγο
Μέτρια
Πολύ
Πάρα πολύ
Ικανοποίηση μεταξύ είδη γύρων και είδη όπλων
Είδη γύρων
Είδη όπλων
0
0
0
100%
0
0
0
14.30%
57%
28.60%
0
0.2
0.4
0.6
0.8
1
1.2
Καθόλου
Λίγο
Μέτρια
Πολύ
Πάρα πολύ
Ικανοποίηση μεταξύ power ups και upgrades
Επαυξήσεις
Αναβαθμήσεις