94
ΑΝΑΠΤΥΞΗ 3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ
ΠΑΙΚΤΩΝ ΤΥΠΟΥ ROGUELITE
Οι καθυστερήσεις αυτού του επιπέδου, όπως προαναφέραμε στην αρχή, είναι οι
αποδεκτές καθυστερήσεις για το είδος του παιχνιδιού. Εφόσον το αποδεκτό όριο για ένα
σκοπευτικό παιχνίδι τρίτου προσώπου είναι στα 500 ms, το παρών παιχνίδι παραμένει μακριά
από τα όρια, παρέχοντας την ιδανική τιμή καθυστέρησης. Υποστηρίζεται το γεγονός ότι οι
καθυστερήσεις της κλίμακας των 80 – 120ms δεν επηρέασαν αρνητικά τους παίκτες από το
ερωτηματολόγιο που κλήθηκαν να συμπληρώσουν οι δοκιμαστές (Σχήμα 2).
Σχήμα 2 Γενική εμπειρία παικτών με το Multiplayer
H γενική εμπειρία του παιχνιδιού που δήλωσαν οι χρήστες ήταν «καλή» με την εμπειρία
«πολύ καλή» να υπερισχύει (Σχήμα 2).
Σχήμα 3 Αναφορά προβλημάτων με την σύνδεση των δωματίων
0
0
0
14.30%
85.70%
0
0.1
0.2
0.3
0.4
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1 - Πολύ κακή
2 - Κακή
3 - Μέτρια
4 - Καλή
5 - Πολύ καλή
Πως ήταν η γενική εμπειρία με το Multiplayer;
Επιλογή χρήση
0
0
28.60%
14.30%
57%
0
0.1
0.2
0.3
0.4
0.5
0.6
Πολλά προβλήματα Αρκετά προβλήματα Λίγα προβλήματα
Σχεδόν κανένα
πρόβλημα
Κανένα πρόβλημα
Συναντήσατε προβλήματα με την διαδικτυακή σύνδεση
στα δωμάτια με άλλους παίκτες;
Επιλογή χρήση