background image

 

 

 

94

 

ΑΝΑΠΤΥΞΗ  3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ  ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ  ΤΡΙΤΟΥ  ΠΡΟΣΩΠΟΥ  ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ 
ΠΑΙΚΤΩΝ  ΤΥΠΟΥ  ROGUELITE 

 

Οι  καθυστερήσεις  αυτού  του  επιπέδου,  όπως  προαναφέραμε  στην  αρχή,  είναι  οι 

αποδεκτές  καθυστερήσεις  για  το  είδος  του  παιχνιδιού.  Εφόσον  το  αποδεκτό  όριο  για  ένα 
σκοπευτικό  παιχνίδι  τρίτου  προσώπου  είναι  στα  500  ms,  το  παρών  παιχνίδι  παραμένει  μακριά 
από  τα  όρια,  παρέχοντας  την  ιδανική  τιμή  καθυστέρησης.  Υποστηρίζεται  το  γεγονός  ότι  οι 
καθυστερήσεις  της  κλίμακας  των  80  –  120ms  δεν  επηρέασαν  αρνητικά  τους  παίκτες  από  το 
ερωτηματολόγιο  που κλήθηκαν να συμπληρώσουν οι δοκιμαστές (Σχήμα 2). 
 

 

Σχήμα 2 Γενική εμπειρία παικτών με το Multiplayer 

H γενική εμπειρία του παιχνιδιού που δήλωσαν οι χρήστες ήταν «καλή» με την εμπειρία 

«πολύ καλή» να υπερισχύει (Σχήμα 2). 
 

 

Σχήμα 3 Αναφορά προβλημάτων με την σύνδεση των δωματίων 

0

0

0

14.30%

85.70%

0

0.1

0.2

0.3

0.4

0.5

0.6

0.7

0.8

0.9

1 - Πολύ κακή

2 - Κακή

3 - Μέτρια

4 - Καλή

5 - Πολύ καλή

Πως ήταν η γενική εμπειρία με το Multiplayer;

Επιλογή χρήση

0

0

28.60%

14.30%

57%

0

0.1

0.2

0.3

0.4

0.5

0.6

Πολλά προβλήματα Αρκετά προβλήματα Λίγα προβλήματα

Σχεδόν κανένα 

πρόβλημα

Κανένα  πρόβλημα

Συναντήσατε προβλήματα με την διαδικτυακή σύνδεση 

στα δωμάτια με άλλους παίκτες;

Επιλογή χρήση