background image

 

 

 

58

 

ΑΝΑΠΤΥΞΗ  3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ  ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ  ΤΡΙΤΟΥ  ΠΡΟΣΩΠΟΥ  ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ 
ΠΑΙΚΤΩΝ  ΤΥΠΟΥ  ROGUELITE 

διαθέσιμο στην κατάλληλη μεταβλητή της κλάσης RoomOptions της Photon, όπου εισάγουμε τα 
στοιχεία  του  δωματίου  (Εικόνα  39).  Τέλος,  δημιουργούμε  το  δωμάτιο  με  την  συνάρτηση 
PhotonNetwork.CreateRoom()  με  παραμέτρους  τις  ρυθμίσεις  του  δωματίου  και  το  όνομα  που 
επέλεξε ο παίκτης. 

 

 

Εικόνα 39 Δημιουργία δωματίου 

Στην δεύτερη περίπτωση όπου ο παίκτης θα πατήσει το κουμπί “Join Room” (Εικόνα 10) 

λαμβάνονται  όλες οι πληροφορίες και οι ενημερώσεις για τα ανοιχτά δωμάτια με την ανάκληση 
της  συνάρτησης  OnRoomListUpdate()  (Εικόνα  40)  την  οποία  κάνουμε  override  για  να 
αποθηκεύσουμε  τις  πληροφορίες  των  δωματίων.  Για  το  κάθε  δωμάτιο  που  δεν  είναι  άδειο,  το 
εμφανίζουμε με την συνάρτηση ListRoom() (Εικόνα 41). 

 

 

Εικόνα 40 Override της συνάρτησης OnRoomListUpdate() 

 

Εικόνα 41 Εμφάνιση δωματίου