58
ΑΝΑΠΤΥΞΗ 3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ
ΠΑΙΚΤΩΝ ΤΥΠΟΥ ROGUELITE
διαθέσιμο στην κατάλληλη μεταβλητή της κλάσης RoomOptions της Photon, όπου εισάγουμε τα
στοιχεία του δωματίου (Εικόνα 39). Τέλος, δημιουργούμε το δωμάτιο με την συνάρτηση
PhotonNetwork.CreateRoom() με παραμέτρους τις ρυθμίσεις του δωματίου και το όνομα που
επέλεξε ο παίκτης.
Εικόνα 39 Δημιουργία δωματίου
Στην δεύτερη περίπτωση όπου ο παίκτης θα πατήσει το κουμπί “Join Room” (Εικόνα 10)
λαμβάνονται όλες οι πληροφορίες και οι ενημερώσεις για τα ανοιχτά δωμάτια με την ανάκληση
της συνάρτησης OnRoomListUpdate() (Εικόνα 40) την οποία κάνουμε override για να
αποθηκεύσουμε τις πληροφορίες των δωματίων. Για το κάθε δωμάτιο που δεν είναι άδειο, το
εμφανίζουμε με την συνάρτηση ListRoom() (Εικόνα 41).
Εικόνα 40 Override της συνάρτησης OnRoomListUpdate()
Εικόνα 41 Εμφάνιση δωματίου