48
ΑΝΑΠΤΥΞΗ 3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ
ΠΑΙΚΤΩΝ ΤΥΠΟΥ ROGUELITE
To μοντέλο του ιπτάμενου εχθρού (Εικόνα 24) είναι το μόνο μοντέλο με χειροποίητα
animations για την πτήση προς μια κατεύθυνση, και την επίθεση. Περιλαμβάνει ηχητικό εφέ κάθε
φορά που χτυπιέται.
Εικόνα 24 Ιπτάμενος εχθρός
Έξω από την αρένα υπάρχει μια μεγάλη οθόνη (Εικόνα 25), για να μπορεί να ενημερωθεί ο
παίκτης για τον γύρο στον οποίο βρίσκεται ανα πάσα στιγμή.
Εικόνα 25 Οθόνη περιγραφής του γύρου
Μέσα στην αρένα υπάρχουν μερικοί τοίχοι προστασίας (Εικόνα 26) τους οποίους δεν
μπορούν να διαπεράσουν οι βασικοί εχθροί, ούτε οι παίκτες, ούτε και τα πυρά, είτε αυτά είναι
φιλικά είτε εχθρικά.
Εικόνα 26 Τοίχος προστασίας
Στην αρχή του παιχνιδιού, καθώς και στο τέλος από κάθε γύρο, εμφανίζεται μια οθόνη
(Εικόνα 27) με την οποία μπορεί να αλληλεπιδράσει ο παίκτης για να ξεκινήσει τον επόμενο γύρο.