46
ΑΝΑΠΤΥΞΗ 3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ
ΠΑΙΚΤΩΝ ΤΥΠΟΥ ROGUELITE
Εικόνα 21 Καρτέλα με την περιγραφή της επαύξησης
3.11 Επίπεδα
Υπάρχει ένα επίπεδο στο παιχνίδι η αρένα, στην οποία εκτυλίσσονται οι δέκα γύροι που
περιλαμβάνει. Υπάρχουν 5 κατηγορίες για τα είδη των γύρων, το Exterminate, το Defense, το
Parkour, το Survival και το Rampage. Για το μοίρασμα των γύρων ισχύουν οι εξής κανόνες:
1. Ό πρώτος γύρος είναι πάντα Exterminate για να εισάγει τους παίκτες στο παιχνίδι.
2. Μόνο ο τελευταίος γύρος είναι του είδους Rampage, και είναι ο πιο δύσκολος καθώς
αποτελεί την τελευταία πρόκληση των παικτών.
3. Οι ενδιάμεσοι γύροι αποφασίζονται τυχαία, περιλαμβάνοντας πάντα το πολύ δύο
Defense, δύο Survival, δύο Parkour, και ότι απομένει γίνεται Exterminate.
4. Τέλος, γίνεται ο απαραίτητος έλεγχος ώστε να μην υπάρχουν δύο διαδοχικοί γύροι του
ίδιο είδους, με εξαίρεση το Exterminate και το Rampage.
Το παιχνίδι κρατάει μια μεταβλητή ως χρήματα για να «αγοράζει» τους εχθρούς που θα
δημιουργεί και το ποσό των χρημάτων αυξάνεται με κάθε γύρο. Κάθε εχθρός ανάλογα με την
δυσκολία του έχει το δικό του κόστος. Έτσι για κάθε γύρο που περιέχει εχθρούς το παιχνίδι
αποφασίζει τυχαία ποιοι θα είναι οι εχθροί αυτοί, μειώνοντας τα χρήματα που διαθέτει με βάση
το κόστος τους. Αυτό επιτυγχάνει μια ισορροπημένη δυσκολία όσον αφορά τον αριθμό των
εχθρών κάθε είδους με τους οποίους θα έρθουν αντιμέτωποι οι παίκτες.
Τα στατιστικά των εχθρών, όπως οι πόντοι ζωής, οι πόντοι ζημιάς, και τα νομίσματα,
κλιμακώνονται ανάλογα τον αριθμό των παικτών που βρίσκονται στο ίδιο παιχνίδι, και τον γύρο
που έχουν καταφέρει να φτάσουν.