44
ΑΝΑΠΤΥΞΗ 3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ
ΠΑΙΚΤΩΝ ΤΥΠΟΥ ROGUELITE
(1) Πόντοι ζωής του παίκτη, και ακριβώς από πάνω αναγράφεται το όνομα του παίκτη. Κάτω
ακριβώς από τους πόντους ζωής εμφανίζεται το κουμπί που μπορεί να πατήσει ο παίκτης
για να δει τα στατιστικά του.
(2) Νομίσματα που συλλέγει ο παίκτης για την αγορά των upgrades. Από κάτω υπολογίζεται
το ping και το RTT (Round Trip Time) για να κρατάμε μετρικές τις οποίες μπορεί να
συμβουλευτεί ο παίκτης σε περίπτωση που νιώσει πως υπάρχει καθυστέρηση στο
παιχνίδι. Αν οι τιμές αυτές είναι υψηλές τότε ο παίκτης μπορεί να αντιληφθεί την
καθυστέρηση του δικτύου.
(3) Κουμπί για τον χειρισμό του Dash.
(4) Εξοπλισμός όπλων, υπάρχει ένα πλαίσιο για το κάθε όπλο που μπορεί να κρατήσει ο
παίκτης. Επίσης εμφανίζονται τα κουμπιά για το προηγούμενο και επόμενο όπλο.
(5) Κουμπιά για τον χειρισμό της επίθεσης με το σπαθί (melee) και για τον χειρισμό της
εγκατάλειψης του όπλου.
Εικόνα 18 Διεπαφή παίκτη στο Multiplayer
Στην περίπτωση του Multiplayer η διεπαφή χρήστη είναι ίδια, με την διαφορά ότι πάνω
αριστερά, κάτω από τους πόντους ζωής του παίκτη, εμφανίζονται οι πόντοι ζωής και τα ονόματα
των υπόλοιπων παικτών που βρίσκονται στο κοινό παιχνίδι (Εικόνα 18).
Υπάρχουν δείκτες για να ενημερώνουν τον παίκτη με την καθυστέρηση μιας ενέργειας
όπως το γέμισμα του όπλου και το dash (Εικόνα 19).