background image

 

 

 

44

 

ΑΝΑΠΤΥΞΗ  3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ  ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ  ΤΡΙΤΟΥ  ΠΡΟΣΩΠΟΥ  ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ 
ΠΑΙΚΤΩΝ  ΤΥΠΟΥ  ROGUELITE 

(1) Πόντοι ζωής του παίκτη, και ακριβώς από πάνω αναγράφεται το όνομα του παίκτη. Κάτω 

ακριβώς από τους πόντους ζωής εμφανίζεται το κουμπί που μπορεί να πατήσει ο παίκτης 
για να δει τα στατιστικά του. 

(2) Νομίσματα που συλλέγει  ο παίκτης για την αγορά των upgrades. Από κάτω υπολογίζεται 

το  ping  και  το  RTT  (Round  Trip  Time)  για  να  κρατάμε  μετρικές  τις  οποίες  μπορεί  να 
συμβουλευτεί  ο  παίκτης  σε  περίπτωση  που  νιώσει  πως  υπάρχει  καθυστέρηση  στο 
παιχνίδι.  Αν  οι  τιμές  αυτές  είναι  υψηλές  τότε  ο  παίκτης  μπορεί  να  αντιληφθεί  την 
καθυστέρηση του δικτύου. 

(3) Κουμπί για τον χειρισμό του Dash. 
(4) Εξοπλισμός  όπλων,  υπάρχει  ένα  πλαίσιο  για  το  κάθε  όπλο  που  μπορεί  να  κρατήσει  ο 

παίκτης. Επίσης εμφανίζονται τα κουμπιά για το προηγούμενο και επόμενο όπλο. 

(5) Κουμπιά  για  τον  χειρισμό  της  επίθεσης  με  το  σπαθί  (melee)  και  για  τον  χειρισμό  της 

εγκατάλειψης του όπλου. 

 

 

Εικόνα 18 Διεπαφή παίκτη στο Multiplayer 

Στην  περίπτωση  του  Multiplayer  η  διεπαφή  χρήστη  είναι  ίδια,  με  την  διαφορά  ότι  πάνω 

αριστερά, κάτω από τους πόντους ζωής του παίκτη, εμφανίζονται οι πόντοι ζωής και τα ονόματα 
των υπόλοιπων παικτών που βρίσκονται στο κοινό παιχνίδι (Εικόνα 18). 

Υπάρχουν  δείκτες  για  να  ενημερώνουν  τον  παίκτη  με  την  καθυστέρηση  μιας  ενέργειας 

όπως το γέμισμα του όπλου και το dash (Εικόνα 19).