background image

 

 

 

36

 

ΑΝΑΠΤΥΞΗ  3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ  ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ  ΤΡΙΤΟΥ  ΠΡΟΣΩΠΟΥ  ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ 
ΠΑΙΚΤΩΝ  ΤΥΠΟΥ  ROGUELITE 

3.8 Χειρισμός 

 

Ο χειρισμός του παίκτη περιγράφεται με τα προεπιλεγμένα κουμπιά, τα οποία μπορεί να 

αλλάξει οποιαδήποτε  στιγμή, είτε στο μενού, είτε αφότου συνδεθεί στο παιχνίδι. 

W: Κίνηση προς τα μπροστά 
S: Κίνηση προς τα πίσω 
A: Κίνηση προς τα αριστερά 
D: Κίνηση προς τα δεξιά 
Space: Άλμα 
Shift: Κατρακύλα προς την επιλεγμένη κατεύθυνση 
Αριστερό Κλικ: Πυροβόληση όπλου 
E: Επίθεση με σπαθί 
F: Αλληλεπίδραση 
G: Εγκατάλειψη εξοπλισμένου όπλου 
3: Επιλογή του επόμενου εξοπλισμένου όπλου 
1: Επιλογή του προηγούμενου εξοπλισμένου όπλου 
Tab: Εμφάνιση στατιστικών και των αποκτημένων power ups 

Υπάρχουν και μερικοί χειρισμοί που δεν μπορούν να αλλαχθούν: 
 

Esc: Άνοιγμα του μενού κατά την διάρκεια του παιχνιδιού 

 

Αριστερό Κλικ: Άμα έχει χάσει ο παίκτη, αλλάζει τον παίκτη που παρακολουθεί. 

 

3.9 Γραφικά 

 

Τα γραφικά του παιχνιδιού είναι επιλεγμένα έτσι ώστε να ταιριάζουν με την ιστορία και το 

κλίμα  που  θέτει,  ώστε  να  δημιουργήσει  την  αίσθηση  ότι  οι  παίκτες  βρίσκονται  σε  ένα  παιχνίδι 
επιστημονικής  φαντασίας.  Επίσης  για  την  καλύτερη  γραφική  πιστότητα  του  παιχνιδιού,  έγινε 
χρήση της μεταπαραγωγικής επεξεργασίας της Unity. 
 

3.10 Διεπαφή Χρήστη 

Η διεπαφή του χρήστη χωρίζεται σε δύο μέρη, το Μενού, και την Αρένα. 
 

3.10.1 Μενού 

 

Εικόνα 3 Διεπαφή χρήστη στο αρχικό μενού