35
ΑΝΑΠΤΥΞΗ 3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ
ΠΑΙΚΤΩΝ ΤΥΠΟΥ ROGUELITE
3.7 Προκλήσεις
Οι προκλήσεις του παιχνιδιού χωρίζονται στις περιβαλλοντικές και στις προκλήσεις από
εχθρούς. Ανάλογα με το είδος του γύρου, ο παίκτης βρίσκεται αντιμέτωπος με διαφορετικές
προκλήσεις. Τα είδη γύρων είναι πέντε:
1. Exterminate: Δημιουργούνται εχθροί μέχρι έναν αριθμό που υπολογίζεται από τον αριθμό
του γύρου και τον αριθμό των παικτών. Για την ολοκλήρωση του γύρου, οι παίκτες πρέπει
να νικήσουν τους εχθρούς.
2. Defense: Στην μέση της αρένας εμφανίζεται ένας κρύσταλλος τον οποίο οι παίκτες έχουν
ως ανώτερο σκοπό να προστατέψουν μέχρι να τελειώσει ο αριθμός των εχθρών. Στην
περίπτωση που ο κρύσταλλος καταστραφεί από τους εχθρούς, το παιχνίδι καταλήγει σε
ήττα.
3. Parkour: Στον γύρο αυτό εμφανίζονται λέιζερ όπου οι παίκτες καλούνται να τα αποφύγουν
για να μην χάσουν πόντους ζωής και ανάλογα την δυσκολία του παιχνιδιού που κρίνεται
από τον γύρο που βρίσκονται οι παίκτες, ο αριθμός των λέιζερ, η ταχύτητα τους, και η
κίνησή τους μεταβάλλεται. Στην πρώτη δυσκολία εμφανίζονται τέσσερα λέιζερ στο
επίπεδο της αρένας τα οποία περιστρέφονται δεξιόστροφα. Στην δεύτερη δυσκολία
εμφανίζονται αλλά δυο επίπεδα από λέιζερ πάνω από τα αρχικά τέσσερα, τα οποία επίσης
περιστρέφονται δεξιόστροφα αλλά πιο αργά, και ύστερα από μια μικρή καθυστέρηση,
περιστρέφονται αριστερόστροφα, αντίθετα από την περιστροφή των αρχικών τεσσάρων
λέιζερ. Στην τρίτη και τελευταία δυσκολία, εμφανίζονται ξανά συνολικά 3 επίπεδα από
λέιζερ, αλλά κινούνται και περιστρέφονται με τον ίδιο τρόπο. Η διαφορά σε αυτήν την
δυσκολία είναι η προσθήκη δύο καινούργιων εμποδίων. Ένα εμπόδιο είναι τα οριζόντια
λέιζερ που έχουν μια προεπιλεγμένη κατεύθυνση, και το δεύτερο εμπόδιο είναι ένας
κύκλος που κυνηγάει τους παίκτες για ένα μικρό χρονικό διάστημα, και μετά από μια
μικρή παύση, εκρήγνυται χτυπώντας όποιον παίκτη είχε παραμείνει κοντά στην έκρηξη.
4. Survival: Κάθε δευτερόλεπτο μειώνεται ένας πόντος ζωής από κάθε παίκτη καθώς εχθροί
τρέχουν να τους χτυπήσουν όμως ταυτόχρονα εμφανίζονται περιοχές που επουλώνουν
τους παίκτες. Σκοπός των παικτών είναι να κερδίσουν τους εχθρούς όσο πιο γρήγορα
μπορούν για να μην χάσουν όλους τους πόντους ζωής τους από την φύση του γύρου.
5. Rampage: Ο τελευταίος γύρος του παιχνιδιού είναι ιδιαίτερος, συνδυάζοντας
μηχανισμούς από τα προηγούμενα είδη. Για αρχή, εμφανίζονται εχθροί μέχρι έναν
συγκεκριμένο αριθμό που υπολογίζεται όπως και προηγουμένως με βάση τον αριθμό των
παικτών. Παράλληλα οι παίκτες βρίσκονται υπό απειλή των περιβαλλοντικών προκλήσεων
που εμφανίστηκαν στους γύρους Survival και Parkour. Πιο συγκεκριμένα, μαζί με τους
εχθρούς που πρέπει να αντιμετωπίσουν, οι παίκτες χάνουν έναν πόντο ζωής ανά
δευτερόλεπτο. Ακόμη τους ακολουθεί ο κύκλος που εκρήγνυται όπως και στον γύρο του
Parkour. Το παιχνίδι έρχεται στο τέλος του όταν οι παίκτες καταφέρουν να νικήσουν και
τον τελευταίο εχθρό του γύρου.
Τα είδη των εχθρών είναι δύο:
1. Βασικός εχθρός που τρέχει προς τον παίκτη ο οποίος μόλις φτάσει στην εμβέλεια της
επίθεσής του, χτυπά τον παίκτη με μια ενσωματωμένη λεπίδα.
2. Ιπτάμενος εχθρός που έχει μεγαλύτερη εμβέλεια για επίθεση, και μπορεί να πυροβολήσει
προς τον παίκτη.