background image

 

 

 

29

 

ΑΝΑΠΤΥΞΗ  3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ  ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ  ΤΡΙΤΟΥ  ΠΡΟΣΩΠΟΥ  ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ 
ΠΑΙΚΤΩΝ  ΤΥΠΟΥ  ROGUELITE 

2.2.3 Roguelite 

 

Τα roguelite παιχνίδια παίρνουν πολλούς ή λίγους από τους μηχανισμούς ενός roguelike 

παιχνιδιού  και  επενδύουν  σε  νέους.  Τα  roguelite  παιχνίδια  συνήθως  συνδυάζονται  με  άλλες 
μεγάλες κατηγορίες παιχνιδιών. Μερικές από τις κυριότερες διαφορές που υπάρχουν σε σχέση με 
τα κλασικά roguelike [27]:  

•  Μόνιμη  πρόοδος:  Όταν  χάνει  ο  παίκτης  μπορεί  να  ξεκλειδώσει  νέο  εξοπλισμό  ή 

αναβαθμίσεις, και αυτά παραμένουν μόνιμα διαθέσιμα στο παιχνίδι. 

•  Συνδυασμοί  με  άλλες  κατηγορίες  παιχνιδιών:  Π.χ.  το  Slay  the  Spire,  συνδυάζει 

roguelike  μηχανισμούς  με  την  δημιουργία  τράπουλας,  ή  π.χ.  το  Crypt  of  the 
Necrodancer  συνδυάζει  roguelike  μηχανισμούς  με  μηχανισμούς  από  παιχνίδια 
ρυθμού μουσικής. 

 

Στο  επόμενο  κεφάλαιο  γίνεται  η  ανάλυση  του  σχεδιασμού  του  παιχνιδιού  από  όλες  τις 

κατηγορίες  που  περιέχει,  όπως  το  θέμα  του  παιχνιδιού,  τους  μηχανισμούς,  τον  χειρισμό,  τα 
γραφικά, τους ήχους, κ.α.