29
ΑΝΑΠΤΥΞΗ 3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ
ΠΑΙΚΤΩΝ ΤΥΠΟΥ ROGUELITE
2.2.3 Roguelite
Τα roguelite παιχνίδια παίρνουν πολλούς ή λίγους από τους μηχανισμούς ενός roguelike
παιχνιδιού και επενδύουν σε νέους. Τα roguelite παιχνίδια συνήθως συνδυάζονται με άλλες
μεγάλες κατηγορίες παιχνιδιών. Μερικές από τις κυριότερες διαφορές που υπάρχουν σε σχέση με
τα κλασικά roguelike [27]:
• Μόνιμη πρόοδος: Όταν χάνει ο παίκτης μπορεί να ξεκλειδώσει νέο εξοπλισμό ή
αναβαθμίσεις, και αυτά παραμένουν μόνιμα διαθέσιμα στο παιχνίδι.
• Συνδυασμοί με άλλες κατηγορίες παιχνιδιών: Π.χ. το Slay the Spire, συνδυάζει
roguelike μηχανισμούς με την δημιουργία τράπουλας, ή π.χ. το Crypt of the
Necrodancer συνδυάζει roguelike μηχανισμούς με μηχανισμούς από παιχνίδια
ρυθμού μουσικής.
Στο επόμενο κεφάλαιο γίνεται η ανάλυση του σχεδιασμού του παιχνιδιού από όλες τις
κατηγορίες που περιέχει, όπως το θέμα του παιχνιδιού, τους μηχανισμούς, τον χειρισμό, τα
γραφικά, τους ήχους, κ.α.