22
ΑΝΑΠΤΥΞΗ 3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ
ΠΑΙΚΤΩΝ ΤΥΠΟΥ ROGUELITE
αναγράφεται το τεχνικό κομμάτι της εργασίας, η υλοποίηση του παιχνιδιού, ο κώδικας που
έπρεπε να γραφτεί για την εκπλήρωση των συστημάτων, οι τρόποι που επιλέχθηκαν για την
καλύτερη επίδοση του παιχνιδιού σε παλαιότερα συστήματα υπολογιστή, και επίσης όλοι οι
μέθοδοι που χρησιμοποιήθηκαν για την αποφυγή του φόρτου στο δίκτυο ώστε να
ελαχιστοποιηθούν οι καθυστερήσεις από τα μηνύματα που αποστέλλονται από κάθε χρήστη. Στο
κεφάλαιο 5 αναγράφονται τα αποτελέσματα και συμπεράσματα της διπλωματικής εργασίας μετά
από τον διαμοιρασμό του παιχνιδιού σε δοκιμαστές. Τέλος στο κεφάλαιο 6 είναι ο επίλογος της
εργασίας με τελικά συμπεράσματα, μετρικές κώδικα, και μελλοντικές επεκτάσεις.