101
ΑΝΑΠΤΥΞΗ 3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ
ΠΑΙΚΤΩΝ ΤΥΠΟΥ ROGUELITE
Τέλος, στο κομμάτι της γραφικής ποιότητας του παιχνιδιού, οι παίκτες δεν είχαν
παράπονα (Σχήμα 15), και μάλιστα τα γραφικά πέτυχαν την αισθητική που σκόπευαν να
προκαλέσουν.
Σχήμα 15 Ικανοποίηση από τα γραφικά
Με βάση όλες τις απαντήσεις που προαναφέρθηκαν στο ερωτηματολόγιο που δόθηκε
στους δοκιμαστές του παιχνιδιού μπορούμε ένα συμπεράνουμε πως η εμπειρία ήταν ευχάριστη
με ελάχιστα προβλήματα στο σχεδιαστικό κομμάτι. Από την μεριά της διασύνδεσης οι παίκτες
είχαν λίγα έως καθόλου προβλήματα στην εύρεση και εισαγωγή των δωματίων, η καθυστέρηση
ήταν εντός αποδεκτών ορίων και ταυτόχρονα δεν γινόταν αισθητή, με αποτέλεσμα να μην
μειώνονται οι επιδόσεις λόγω των διαδικτυακών επιβραδύνσεων.
Στο επόμενο και τελευταίο κεφάλαιο γίνεται η ανακεφαλαίωση της διπλωματικής
εργασίας με τα συμπεράσματα, δίνεται αναφορά των μετρικών του κώδικα, και τέλος
αναγράφονται οι μελλοντικές επεκτάσεις.
0
0
0
57%
43%
0
0.1
0.2
0.3
0.4
0.5
0.6
Καθόλου
Λίγο
Μέτρια
Πολύ
Πάρα πολύ
Ικανοποίηση γραφικών
Επιλογή χρήστη