100
ΑΝΑΠΤΥΞΗ 3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ
ΠΑΙΚΤΩΝ ΤΥΠΟΥ ROGUELITE
Όσον αφορά την γενική ισορροπία, οι παίκτες έμειναν επαρκώς ικανοποιημένοι (Σχήμα
13) σημειώνοντας πως το παιχνίδι είναι αρκετά ισορροπημένο. Είναι σημαντική η μετρική αυτή,
επειδή είναι πιο πιθανό ένας παίκτης να αρχίσει το παιχνίδι ξανά όταν νιώθει πως έρχεται
αντιμέτωπος με δυσκολία που αρμόζει για τις ικανότητές του [30].
Σχήμα 13 Ισορροπία παιχνιδιού
Ο μέγιστος γύρος που κατάφεραν οι παίκτες να κατακτήσουν ήταν κατά κύριο λόγο ο
γύρος 10, δηλαδή τερμάτιζαν το παιχνίδι. Ένα μικρό ποσοστό επίσης έφτασε έως τον γύρο 9,
δηλαδή πολύ κοντά στην νίκη (Σχήμα 14). Αυτή η πληροφορία μας ενημερώνει πως οι παίκτες θα
έπαιζαν το παιχνίδι μέχρι να το κερδίσουν ή τουλάχιστον θα έφταναν πολύ κοντά.
Σχήμα 14 Μέγιστος αριθμός γύρων που επιτεύχθηκε από τους παίκτες
0
0
0
53.10%
42.90%
0
0.1
0.2
0.3
0.4
0.5
0.6
Καθόλου
ισορροπημένο
Σχεδόν καθόλου
ισορροπημένο
Μέτρια
ισορροπημένο
Αρκετά
ισορροπημένο
Πολύ ισορροπημένο
Πόσο ισορροπημένο σας φάνηκε το παιχνίδι;
Επιλογή Χρήστη
0
0
0
0
0
0
0
0
14.30%
85.70%
0
0.1
0.2
0.3
0.4
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Μέχρι ποιό γύρο φτάσατε;
Γύρος