background image

 

 

 

100

 

ΑΝΑΠΤΥΞΗ  3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ  ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ  ΤΡΙΤΟΥ  ΠΡΟΣΩΠΟΥ  ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ 
ΠΑΙΚΤΩΝ  ΤΥΠΟΥ  ROGUELITE 

 

Όσον  αφορά  την  γενική  ισορροπία,  οι  παίκτες  έμειναν  επαρκώς  ικανοποιημένοι  (Σχήμα 

13) σημειώνοντας πως το παιχνίδι είναι αρκετά  ισορροπημένο. Είναι σημαντική η μετρική αυτή, 
επειδή  είναι  πιο  πιθανό  ένας  παίκτης  να  αρχίσει  το  παιχνίδι  ξανά  όταν  νιώθει  πως  έρχεται 
αντιμέτωπος με δυσκολία που αρμόζει για τις ικανότητές του [30]. 
 

 

Σχήμα 13 Ισορροπία παιχνιδιού 

Ο  μέγιστος  γύρος  που  κατάφεραν  οι  παίκτες  να  κατακτήσουν  ήταν  κατά  κύριο  λόγο  ο 

γύρος  10,  δηλαδή  τερμάτιζαν  το  παιχνίδι.  Ένα  μικρό  ποσοστό  επίσης  έφτασε  έως  τον  γύρο  9, 
δηλαδή πολύ κοντά στην νίκη (Σχήμα 14). Αυτή η πληροφορία μας ενημερώνει πως οι παίκτες θα 
έπαιζαν το παιχνίδι μέχρι να το κερδίσουν ή τουλάχιστον θα έφταναν πολύ κοντά. 

 

 

Σχήμα 14 Μέγιστος αριθμός γύρων που επιτεύχθηκε από τους παίκτες 

0

0

0

53.10%

42.90%

0

0.1

0.2

0.3

0.4

0.5

0.6

Καθόλου 

ισορροπημένο

Σχεδόν καθόλου 

ισορροπημένο

Μέτρια 

ισορροπημένο

Αρκετά 

ισορροπημένο

Πολύ ισορροπημένο

Πόσο ισορροπημένο σας φάνηκε το παιχνίδι;

Επιλογή Χρήστη

0

0

0

0

0

0

0

0

14.30%

85.70%

0

0.1

0.2

0.3

0.4

0.5

0.6

0.7

0.8

0.9

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Μέχρι ποιό γύρο φτάσατε;

Γύρος