Στην οδοντιατρική εκπαίδευση:
OsceGame (2020, Παρίσι) για την προετοιμασία
τελειόφοιτων φοιτητών στις ιδιαίτερα απαιτητικές
κλινικές εξετάσεις OSCE: μείωση άγχους (60%) και
αύξηση δεξιοτήτων διαχείρισης χρόνου (65%).
GRAPHIC (2017, Λονδίνο): «Κρυφή» αξιολόγηση!
Στη φαρμακευτική εκπαίδευση:
GIMMICS (2004, Ολλανδία): Προσομοιωμένο
«ζωντανό» φαρμακείο σε αίθουσες διδασκαλίας.
Στόχος: Απόκτηση βασικών ικανοτήτων συνεργασίας,
επικοινωνίας, ηγεσίας και φαρμακευτικής
τεχνογνωσίας, όπως ορίζονται στο μοντέλο
CanMeds.
Πρόβλημα η άμεση ανατροφοδότηση και η κακή
επίβλεψη των εργασιών των φοιτητών.
7