background image

Στην οδοντιατρική εκπαίδευση:

OsceGame (2020, Παρίσι) για την προετοιμασία 

τελειόφοιτων φοιτητών στις ιδιαίτερα απαιτητικές 

κλινικές εξετάσεις OSCE: μείωση άγχους (60%) και 

αύξηση δεξιοτήτων διαχείρισης χρόνου (65%).

GRAPHIC (2017, Λονδίνο): «Κρυφή» αξιολόγηση!

Στη φαρμακευτική εκπαίδευση:

GIMMICS (2004, Ολλανδία): Προσομοιωμένο 

«ζωντανό» φαρμακείο σε αίθουσες διδασκαλίας. 

Στόχος: Απόκτηση βασικών ικανοτήτων συνεργασίας, 

επικοινωνίας, ηγεσίας και φαρμακευτικής 

τεχνογνωσίας, όπως ορίζονται στο μοντέλο 

CanMeds.

Πρόβλημα η άμεση ανατροφοδότηση και η κακή 

επίβλεψη των εργασιών των φοιτητών.

7