Οικονομικές επιστήμες:
DEBORAH (2017, Βραζιλία) και μη ψηφιακό επιτραπέζιο παιχνίδι Accounting Marathon (2020,
Παναμάς).
Συνδυασμός του ανταγωνιστικού στοιχείου με στοιχεία του παιχνιδιού: εργαλείο ενθάρρυνσης των
φοιτητών για την επίτευξη υψηλότερων επιδόσεων.
Βαθύτερη κατανόηση του αντικειμένου.
Αύξηση αυτοπεποίθησης
Μαθηματικά: Από το 2017 σε πάνω από 400 πανεπιστημιακές σχολές χρησιμοποιείται το σοβαρό
παιχνίδι Variant για την ενίσχυση της Μαθηματικής Λογικής
Επιστήμη Διαστήματος: Το δημοφιλές παιχνίδι Alien Rescue από την δευτεροβάθμια εκπαίδευση στις
ΗΠΑ αποτέλεσε το περιβάλλον μελέτης το 2018 στο πανεπιστήμιο του Τέξας για να εξεταστεί και να
αξιολογηθεί η σχέση δύο συγκεκριμένων χαρακτηριστικών μάθησης (μεταγνώση και
προσανατολισμός στον στόχο) στη διαδικασία επίλυσης προβλημάτων σε φοιτητές από διάφορα
πανεπιστημιακά τμήματα και σχολές.
Παιδαγωγικές επιστήμες και επιστήμες εκπαίδευσης: επαυξημένη πραγματικότητας(ΑR) για την
εικονοποίηση αντικειμένων, για περιήγηση σε αρχαιολογικούς χώρους κλπ.
Νομική επιστήμη: Σοβαρό παιχνίδι learning momentum με τη μορφή κόμικ για την αξιολόγηση των
γνωστικών διαδικασιών.
5