background image

Οικονομικές επιστήμες:
DEBORAH (2017, Βραζιλία) και μη ψηφιακό επιτραπέζιο παιχνίδι Accounting Marathon (2020, 

Παναμάς).

Συνδυασμός του ανταγωνιστικού στοιχείου με στοιχεία του παιχνιδιού: εργαλείο ενθάρρυνσης των 

φοιτητών για την επίτευξη υψηλότερων επιδόσεων.   

Βαθύτερη κατανόηση του αντικειμένου.

Αύξηση αυτοπεποίθησης

Μαθηματικά: Από το 2017 σε πάνω από 400 πανεπιστημιακές σχολές χρησιμοποιείται το σοβαρό 

παιχνίδι Variant για την ενίσχυση της Μαθηματικής Λογικής

Επιστήμη Διαστήματος: Το  δημοφιλές παιχνίδι Alien Rescue από την  δευτεροβάθμια εκπαίδευση στις 

ΗΠΑ αποτέλεσε το περιβάλλον μελέτης το 2018 στο πανεπιστήμιο  του Τέξας για να εξεταστεί και να 

αξιολογηθεί η σχέση δύο συγκεκριμένων χαρακτηριστικών μάθησης (μεταγνώση και 

προσανατολισμός στον στόχο) στη διαδικασία επίλυσης προβλημάτων σε φοιτητές από διάφορα 

πανεπιστημιακά τμήματα και σχολές.

Παιδαγωγικές επιστήμες  και επιστήμες εκπαίδευσης: επαυξημένη πραγματικότητας(ΑR) για την 

εικονοποίηση  αντικειμένων, για περιήγηση σε αρχαιολογικούς χώρους κλπ.

Νομική επιστήμη: Σοβαρό παιχνίδι learning momentum με τη μορφή κόμικ για την αξιολόγηση των 

γνωστικών διαδικασιών.

5