background image

 

 

98 | 

 

 

 

 

 

4.4.1 Ειδοποιήσεις στη σύνοψη 

Όπως βλέπουμε στην προηγούμενη εικόνα, υπάρχουν τριών ειδών ειδοποιήσεις πως τον 

διαχειριστή.  Η  πρώτη  αφορά  αιτήσεις  για  εταιρικούς  λογαριασμούς  από  φορείς  υποδοχείς.  Να 

θυμίσουμε πως κάθε λογαριασμός φορέα υποδοχής πρέπει να πιστοποιηθεί από τους διαχειριστές 

για  να  ενεργοποιηθεί  και  ο  κάτοχός  του  να  συνδεθεί.  Εδώ  δεν  υπάρχουν  λογαριασμοί  προς 

πιστοποίηση, αν υπήρχαν το σύστημα θα έβγαζε σχετικό link. Η επόμενη ειδοποίηση είναι ενεργή 

και  δείχνει  στον  διαχειριστή  πως  υπάρχουν  θέσεις  προς  δημοσίευση  από  φορείς  υποδοχής  και 

πρέπει να τις εγκρίνει ή να τις απορρίψει. Τέλος η τρίτη ειδοποίηση αφορά θέσεις οι οποίες έχουν 

ανατεθεί  σε  φοιτητές  και  επομένως  βρίσκονται  σε  εξέλιξη,  αλλά  ακόμη  δεν  έχουν  οριστεί 

επιβλέποντες καθηγητές  για αυτές. Στην εικόνα 47 και 48 φαίνεται η διαδικασία δημοσίευσης 

μίας θέσης πρακτικής αν επιλέξει ο διαχειριστής τη δεύτερη ειδοποίηση. 

 

4.4.2 Αιτήσεις Φοιτητών 

Όπως  είναι  γνωστό  οι  φοιτητές  δύνανται  να  υποβάλλουν  τις  αιτήσεις  τους  έως  την 

καταληκτική ημερομηνία την οποία ορίζουν οι διαχειριστές τμήματος. Αφού τις υποβάλλουν, οι 

διαχειριστές προβαίνουν στις κατάλληλες αναθέσεις. Για τη μεγαλύτερη δυνατή αυτοματοποίηση 

αλλά  κυρίως  για  την  προστασία  του  αδιάβλητου,  στο  σύστημά  μας  έχει  εισαχθεί  αυτόματη 

αξιολόγηση των αιτήσεων μέσω αλγορίθμου. Η αξιολόγηση αυτή αποτέλεσε το σημαντικότερο 

Εικόνα  48:  Διαδικασία  δημοσίευσης  μίας  θέσης  από  τον 
διαχειριστή (1)

 

Εικόνα 47: Διαδικασία δημοσίευσης μίας θέσης από 
τον διαχειριστή (2)