background image

 

[21] 

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1

ο 

Εισαγωγή 

 
Το  κεφάλαιο  αυτό  αποτελεί  την  εισαγωγή  στο  σύστημα  της 

εφαρμογής του παιχνιδιού ερωτοαπαντήσεων καθώς και την γνωριμία με 
τις  έξυπνες  συσκευές,  τις  κινητές  πλατφόρμες  και  τα  διαφορετικά 
λειτουργικά συστήματα που υπάρχουν για αυτές.  
 

1.1 Διαδικτυακό παιχνίδι ερωτοαπαντήσεων 

 
Η  εφαρμογή  που  δημιουργούμε  πραγματεύεται  ένα  παιχνίδι 

γνώσεων, μεταξύ ενός ή περισσότερων παικτών, η οποία βασίστηκε στην 
ψυχαγωγία  του  χρήστη  και  πάνω  από  όλα  στο  να  μπορεί  ο  χρήστης  να 
αποκομίσει περεταίρω γνώσεις.  

Η εφαρμογή αναπτύσσεται στο λειτουργικό σύστημα Mac OS X [1] 

για τις συσκευές iPhone και iPad οι οποίες χρησιμοποιούν το λειτουργικό 
σύστημα iOS. 

1.1.1 Αρχιτεκτονική εφαρμογής 

 
Η  εφαρμογή  έχει  δύο  επιλογές  παιχνιδιού.  Η  πρώτη  αφορά  το 

δικτυακό  παιχνίδι  μεταξύ  δύο  ως  τεσσάρων  συσκευών  (παικτών)  και 
βασίζεται στο μοντέλο πελάτη – διακομιστή με χρήση της αρχιτεκτονικής 
peer to peer.  Η  δεύτερη επιλογή  αφορά την απλή  χρήση της  εφαρμογής 
χωρίς δικτυακό μοντέλο. 

Για  την  λειτουργία  του  συστήματος  της  εφαρμογής  αρχικά 

δημιουργούμε  μία  βάση  δεδομένων  η  οποία  θα  φιλοξενεί  και  θα  εξάγει 
τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις του παιχνιδιού. 

Η  εφαρμογή  βασίζεται  κυρίως  στη  διασύνδεση  χρηστών  μέσω  των 

τεχνολογιών Bluetooth και Wi-Fi και αναπτύσσεται στην πλατφόρμα iOS 
SDK.