[15]
Περίληψη
Τα έξυπνα τηλέφωνα (Smart Phone) και οι υπολογιστές παλάμης
(Tablet PC) έχουν γίνει πλέον κομμάτι της καθημερινότητας μας,
κερδίζοντας ολοένα και περισσότερο έδαφος, τόσο σε επαγγελματική
όσο και σε προσωπική χρήση. Η γκάμα των εφαρμογών για τις εν λόγω
συσκευές μεγαλώνει μέρα με την μέρα.
Για τη δημιουργία της παρούσας διπλωματικής εργασίας απαιτήθηκε
αρκετή προετοιμασία και μελέτη, τόσο μέσω διαδικτύου όσο και
σχετικών συγγραμμάτων, καθώς προ της ενασχόλησής μου με το παρόν
γνωστικό αντικείμενο δεν υπήρχε προηγούμενη επαφή με το περιβάλλον
εργασίας (Mac OS X Mountain Lion), το λογισμικό ανάπτυξης
εφαρμογών (Xcode) ή με τη γλώσσα προγραμματισμού (Objective-C).
Ως εκ τούτου αυξήθηκε ο χρόνος έναρξης εκπόνησης της διπλωματικής
εργασίας και της εφαρμογής.
Η mobile εφαρμογή που δημιουργήθηκε στα πλαίσια της
διπλωματικής εργασίας πραγματεύεται ένα διαδικτυακό παιχνίδι
ερωτοαπαντήσεων μέσω φορητών συσκευών iPhone και iPad, οι οποίες
χρησιμοποιούν το λειτουργικό σύστημα iOS. Ο χρήστης θα έχει τη
δυνατότητα να επιλέξει τον τρόπο του παιχνιδιού μεταξύ απλού
παιχνιδιού (single player mode) ή διαδικτυακής μάχης (web based battle)
μεταξύ περισσοτέρων του ενός χρήστες.
Σκοπός της εργασίας είναι να γίνει μία ορθολογική προσέγγιση του
λειτουργικού μοτίβου που θα πρέπει να ακολουθείται όταν σχεδιάζονται
mobile εφαρμογές, καθότι αυτές διαφέρουν ουσιαστικά από τον τρόπο
σχεδιασμού των Desktop εφαρμογών.
Λέξεις κλειδιά: Σχεδιασμός εφαρμογής, παιχνίδι γνώσεων, iOS,
iPhone, xCode, Application, Smartphone, SQLite Database, Bluetooth,
WiFi.