background image

5.2 Δημιουργία της διεπαφής διακομιστή-πελάτη 

[103] 

 

αντικείμενο  και  το  τοποθετούμε  στο  κεντρικό  αρχείο  ρυθμίσεων  του 
project  μας  “filename-Prefix.pch”.  Αυτοί 
είναι  οι  τέσσερις  λόγοι  τους  οποίους 
αναγνωρίζει  η  εφαρμογή  μας  και 
προειδοποιεί τους χρήστες.  

Για  τη  σωστή  λειτουργία  της 

εφαρμογής,  επιλέχθηκε  όταν  ο  πελάτης  βρίσκεται  στην  κατάσταση 
“Συνδεδεμένος” και ο διακομιστής για οποιονδήποτε λόγο αποσυνδέεται, 
να  επιστρέφει  στο  μενού  υποδοχής.  Δημιουργούμε  μια  μέθοδο  με  το 
όνομα  disconnectFromServer.  Η  μέθοδος  καλείται  για  να  τοποθετήσει 
τον  πελάτη  σε  κατάσταση  “Αδράνεια”  και  να  καθαρίσει  το  αντικείμενο 
“GKSession” μετά από αποσύνδεση του διακομιστή. 

 

Επίσης  σωστό  είναι  να  ενημερώσουμε  το  χρήστη  για  ποιο  λόγο 

μεταφέρθηκε  στο  κεντρικό  μενού  υποδοχής.  Για  παράδειγμα,  αν  ο 
χρήστης  εγκαταλείψει  το  παιχνίδι  πατώντας  το  κουμπί  εξόδου  επίτηδες 
τότε δε χρειάζεται κάποια ειδοποίηση. Στην περίπτωση όμως σφάλματος 
του  δικτύου  είναι  καλό  να  υπάρχει  ενημέρωση.  Δημιουργούμε  στον 
αρχικό  “viewController”  ένα  μήνυμα  ειδοποίησης  (alertView),  που  θα 
εμφανίζεται στους πελάτες κάθε φορά που ο διακομιστής θα σταματά το 
παιχνίδι με τον κώδικα: 

 

Ως  προεπιλεγμένη  τιμή  για  το  μήνυμα  αποσύνδεσης  ορίζουμε  την 

κατάσταση  “Η  σύνδεση  διακόπηκε”.  Εκτός  την  περίπτωση  που  ο 
χρήστης  διακόψει  πατώντας  το  κουμπί  εξόδου,  όλες  οι  άλλες 
αποσυνδέσεις από το διακομιστή θα ορίζονται ως πρόβλημα του δικτύου.