background image

85 

 

Client 

 

Λειτουργίες

 

 

Καταχώρηση Στοιχείων Σύνδεσης –

 

Σύνδεση

 

 

Κατά  την  λειτουργία  αυτή  ο  χρήστης  καταχωρεί  τα  στοιχεία  σύνδεσης 

καθώς  και  το  επιθυμητό 

nickname 

και  προκειμένου  να  γίνει  απόπειρα 

σύνδεσης  στον 

server 

κάνει  κλικ  στο  πλήκτρο 

Connect

.  Με  το  συμβάν  αυτό 

δημιουργείται ένα νέο 

thread 

μέσα στο οποίο δημιουργείται ένα νέο 

socket

. Αν 

η  δημιουργία  του 

socket 

είναι  επιτυχής  τότε  ο  χρήστης  περνάει  στην 

λειτουργία της εξέλιξης του παιχνιδιού. Σε διαφορετική περίπτωση επιστρέφει 

σε κατάσταση καταχώρησης στοιχείων σύνδεσης στον 

server. 

 

Εξέλιξη παιχνιδιού

 

 

Αν  η  απόπειρα  σύνδεσης  στον 

server 

είναι  επιτυχής  τότε  λαμβάνει 

μήνυμα από τον 

server 

που τον ενημερώνει για την διατήρηση του 

nickname 

που  επέλεξε  ή  για  την  μεταβολή  του.  Λαμβάνει  επίσης  νέο  μήνυμα  για  τις 

προδιαγραφές του παιχνιδιού. Αν το παιχνίδι οριστεί ότι είναι για έναν παίκτη 

τότε με την σύνδεση του λαμβάνει και την πρώτη ερώτηση από τον 

server

. Αν 

έχει  οριστεί  για  την  συμμετοχή  περισσοτέρων  παικτών,  αναμένει  για  60’’ 

προκειμένου  να  ενημερωθεί  από  τον 

server 

με  νέο  μήνυμα  αν  θα 

πραγματοποιηθεί  η  διαδικασία  του  παιχνιδιού.  Με  το  πέρας  του  χρονικού 

αυτού  διαστήματος  λαμβάνει  μήνυμα  από  τον 

server

.  Αν  το  μήνυμα  τον 

ενημερώνει για την αδυναμία εκτέλεσης του παιχνιδιού τότε το 

socket 

κλείνει, 

τερματίζεται το 

thread 

και ο χρήστης επιστρέφει σε κατάσταση καταχώρησης 

στοιχείων  σύνδεσης  στον 

server

.  Σε  περίπτωση  που  το  παιχνίδι 

πραγματοποιηθεί  διαμορφώνεται  η  οθόνη  ανάλογα  με  τις  προδιαγραφές  του 

παιχνιδιού  και  αρχίζει  να  λαμβάνει  μηνύματα  με  ερωτήσεις.  Τα  μηνύματα 

αποκωδικοποιούνται  ώστε  οι  ερωτήσεις  και  οι  πιθανές  απαντήσεις  να