85
Client
Λειτουργίες
Καταχώρηση Στοιχείων Σύνδεσης –
Σύνδεση
Κατά την λειτουργία αυτή ο χρήστης καταχωρεί τα στοιχεία σύνδεσης
καθώς και το επιθυμητό
nickname
και προκειμένου να γίνει απόπειρα
σύνδεσης στον
server
κάνει κλικ στο πλήκτρο
Connect
. Με το συμβάν αυτό
δημιουργείται ένα νέο
thread
μέσα στο οποίο δημιουργείται ένα νέο
socket
. Αν
η δημιουργία του
socket
είναι επιτυχής τότε ο χρήστης περνάει στην
λειτουργία της εξέλιξης του παιχνιδιού. Σε διαφορετική περίπτωση επιστρέφει
σε κατάσταση καταχώρησης στοιχείων σύνδεσης στον
server.
Εξέλιξη παιχνιδιού
Αν η απόπειρα σύνδεσης στον
server
είναι επιτυχής τότε λαμβάνει
μήνυμα από τον
server
που τον ενημερώνει για την διατήρηση του
nickname
που επέλεξε ή για την μεταβολή του. Λαμβάνει επίσης νέο μήνυμα για τις
προδιαγραφές του παιχνιδιού. Αν το παιχνίδι οριστεί ότι είναι για έναν παίκτη
τότε με την σύνδεση του λαμβάνει και την πρώτη ερώτηση από τον
server
. Αν
έχει οριστεί για την συμμετοχή περισσοτέρων παικτών, αναμένει για 60’’
προκειμένου να ενημερωθεί από τον
server
με νέο μήνυμα αν θα
πραγματοποιηθεί η διαδικασία του παιχνιδιού. Με το πέρας του χρονικού
αυτού διαστήματος λαμβάνει μήνυμα από τον
server
. Αν το μήνυμα τον
ενημερώνει για την αδυναμία εκτέλεσης του παιχνιδιού τότε το
socket
κλείνει,
τερματίζεται το
thread
και ο χρήστης επιστρέφει σε κατάσταση καταχώρησης
στοιχείων σύνδεσης στον
server
. Σε περίπτωση που το παιχνίδι
πραγματοποιηθεί διαμορφώνεται η οθόνη ανάλογα με τις προδιαγραφές του
παιχνιδιού και αρχίζει να λαμβάνει μηνύματα με ερωτήσεις. Τα μηνύματα
αποκωδικοποιούνται ώστε οι ερωτήσεις και οι πιθανές απαντήσεις να