83
προσαρμόζεται σε κάθε θέση του ένα αντικείμενο
Player
. Η μορφή κάθε
γραμμής του καθορίζεται από το
list_item layout
και περιλαμβάνει ένα
textbox
με το ψευδώνυμο του παίκτη.
Κάθε φορά που εντοπίζεται μία νέα σύνδεση ελέγχεται αν έχει
καταγραφεί άλλος χρήστης με το επιθυμητό ψευδώνυμο. Σε θετική περίπτωση
προσαρτάται στο επιθυμητό ψευδώνυμο ένας αριθμός από το 1 έως το 32
ώστε να προκύψει ψευδώνυμο που δεν χρησιμοποιείται. Στην συνέχεια
δημιουργείται ένα αντικείμενο
Player
στο οποίο αποδίδεται το έγκυρο πλέον
ψευδώνυμο. Το αντικείμενο αυτό καταγράφεται σε λίστα. Σε κατάσταση κατά
την οποία πρόκειται να παίξουν πολλοί χρήστες, τότε αν η εισερχόμενη
σύνδεση ήταν η πρώτη τότε αναμένονται νέες συνδέσεις για 60΄΄ ενώ στον
client
αποστέλλεται μήνυμα με τις ρυθμίσεις του παιχνιδιού (μία
συμβολοσειρά στην οποία οι τιμές των ρυθμίσεων διαχωρίζονται με τους
χαρακτήρες <>). Αν μετά την παρέλευση του χρονικού αυτού διαστήματος δεν
γίνει αποδοχή νέας σύνδεσης τότε αποστέλλεται μήνυμα στον συνδεδεμένο
client
, το
socket
τερματίζεται και ενεργοποιείται η
ConfigurationActivity
. Αν ο
server
δεχθεί
επιπλέον σύνδεση, επαναλαμβάνεται η ίδια διαδικασία με αυτήν
που ακολουθήθηκε με τον πρώτο χρήστη με την διαφορά ότι το μήνυμα των
ρυθμίσεων του παιχνιδιού περιλαμβάνει ως χρόνο αναμονής τον
εναπομείναντα. Σε περίπτωση που το παιχνίδι έχει ρυθμιστεί για έναν μόνο
παίκτη η υποβολή των ερωτήσεων ξεκινάει με την σύνδεση του.
Όταν αρχίζει η διαδικασία του παιχνιδιού και οι
clients
ενημερώνονται
για αυτό με μήνυμα. Παράλληλα γίνονται ορατά τα στοιχεία εκείνα των
διεπαφών που είναι απαραίτητα για την παρακολούθηση της διαδικασίας του
παιχνιδιού και αποτυπώνουν την τρέχουσα ερώτηση, το πόσες ερωτήσεις
έχουν απαντηθεί καθώς και το πόσοι παίκτες παραμένουν συνδεδεμένοι κάθε
στιγμή. Σε κάθε κύκλο του παιχνιδιού ανακτάται από τον πίνακα των
Question
αντικειμένων η αντίστοιχη ερώτηση και ένα μήνυμα που περιλαμβάνει την
εκφώνηση, τις πιθανές απαντήσεις, το
url
της αφίσας της αντίστοιχης ταινίας
καθώς και την σωστή απάντηση αποστέλλεται στους συνδεδεμένους
clients.
Το μήνυμα για να μπορεί να είναι διακριτό από τους
clients
ότι αφορά νέα
ερώτηση ξεκινάει με τους χαρακτήρες
NEW_QUESTION
::ΧΧ (ΧΧ ο αύξων
αριθμός της ερώτησης). Από την στιγμή αυτή και μέχρι το όριο αναμονής για