background image

83 

 

προσαρμόζεται  σε  κάθε  θέση  του  ένα  αντικείμενο 

Player

.  Η  μορφή  κάθε 

γραμμής του καθορίζεται από το 

list_item layout 

και περιλαμβάνει ένα 

textbox 

με το ψευδώνυμο του παίκτη. 

 

Κάθε  φορά  που  εντοπίζεται  μία  νέα  σύνδεση  ελέγχεται  αν  έχει 

καταγραφεί άλλος χρήστης με το επιθυμητό ψευδώνυμο. Σε θετική περίπτωση 

προσαρτάται  στο  επιθυμητό    ψευδώνυμο  ένας  αριθμός  από  το  1  έως  το  32 

ώστε  να  προκύψει  ψευδώνυμο  που  δεν  χρησιμοποιείται.  Στην  συνέχεια 

δημιουργείται  ένα  αντικείμενο 

Player 

στο  οποίο  αποδίδεται  το  έγκυρο  πλέον 

ψευδώνυμο. Το αντικείμενο αυτό καταγράφεται σε λίστα. Σε κατάσταση κατά 

την  οποία  πρόκειται  να  παίξουν  πολλοί  χρήστες,  τότε  αν  η  εισερχόμενη 

σύνδεση  ήταν  η  πρώτη  τότε  αναμένονται  νέες  συνδέσεις  για  60΄΄  ενώ  στον 

client 

αποστέλλεται  μήνυμα  με  τις  ρυθμίσεις  του  παιχνιδιού  (μία 

συμβολοσειρά  στην  οποία  οι  τιμές  των  ρυθμίσεων  διαχωρίζονται  με  τους 

χαρακτήρες <>). Αν μετά την παρέλευση του χρονικού αυτού διαστήματος δεν 

γίνει  αποδοχή  νέας  σύνδεσης  τότε  αποστέλλεται  μήνυμα  στον  συνδεδεμένο 

client

,  το 

socket 

τερματίζεται  και ενεργοποιείται  η 

ConfigurationActivity

.  Αν  ο 

server 

δεχθεί

 

επιπλέον σύνδεση, επαναλαμβάνεται η ίδια διαδικασία με αυτήν 

που ακολουθήθηκε με τον πρώτο χρήστη με την διαφορά ότι το μήνυμα των 

ρυθμίσεων  του  παιχνιδιού  περιλαμβάνει  ως  χρόνο  αναμονής  τον 

εναπομείναντα.  Σε  περίπτωση  που  το  παιχνίδι  έχει  ρυθμιστεί  για  έναν  μόνο 

παίκτη η υποβολή των ερωτήσεων ξεκινάει με την σύνδεση του.

 

Όταν αρχίζει η διαδικασία  του παιχνιδιού και οι 

clients 

ενημερώνονται 

για  αυτό  με  μήνυμα.  Παράλληλα  γίνονται  ορατά  τα  στοιχεία  εκείνα  των 

διεπαφών που είναι απαραίτητα για την παρακολούθηση της διαδικασίας του 

παιχνιδιού  και  αποτυπώνουν  την  τρέχουσα  ερώτηση,  το  πόσες  ερωτήσεις 

έχουν απαντηθεί καθώς και το πόσοι παίκτες παραμένουν συνδεδεμένοι κάθε 

στιγμή. Σε κάθε κύκλο του παιχνιδιού ανακτάται από τον πίνακα των 

Question 

αντικειμένων  η  αντίστοιχη  ερώτηση  και  ένα  μήνυμα  που  περιλαμβάνει  την 

εκφώνηση, τις πιθανές απαντήσεις, το 

url 

της αφίσας της αντίστοιχης ταινίας 

καθώς και την σωστή απάντηση αποστέλλεται στους συνδεδεμένους 

clients. 

Το  μήνυμα  για  να  μπορεί  να  είναι  διακριτό  από  τους 

clients 

ότι  αφορά  νέα 

ερώτηση  ξεκινάει  με  τους  χαρακτήρες 

NEW_QUESTION

::ΧΧ  (ΧΧ  ο  αύξων 

αριθμός της ερώτησης). Από την στιγμή αυτή και μέχρι το όριο αναμονής για