55
να
δίνεται στους παίκτες η δυνατότητα να απαντούν καθ’ όλη την
διάρκεια του χρόνου αναμονής τότε μετά την λήψη κάθε απάντησης
εξακολουθεί να αναμένει απαντήσεις μέχρι ο μέγιστος χρόνος
αναμονής να παρέλθει (Εικόνα 2).
9.
Όταν ολοκληρωθεί ο κύκλος ερωτήσεων του παιχνιδιού διακόπτονται οι
συνδέσεις και ο
server
εκπίπτει εκ νέου σε κατάσταση αναμονής
εισερχομένων συνδέσεων.
Στις παρακάτω εικόνες παρουσιάζεται η λειτουργία του
server
σε
μορφή
Finite State Machine
διαγράμματα.
Εικόνα
13: Server FSM
Διάγραμμα
1