background image

55 

 

να

 

δίνεται  στους  παίκτες  η  δυνατότητα  να  απαντούν  καθ’  όλη  την 

διάρκεια  του  χρόνου  αναμονής  τότε  μετά  την  λήψη  κάθε  απάντησης 

εξακολουθεί  να  αναμένει  απαντήσεις  μέχρι  ο  μέγιστος  χρόνος 

αναμονής να παρέλθει (Εικόνα 2).

 

9. 

Όταν ολοκληρωθεί ο κύκλος ερωτήσεων του παιχνιδιού διακόπτονται οι 

συνδέσεις  και  ο 

server 

εκπίπτει  εκ  νέου  σε  κατάσταση  αναμονής 

εισερχομένων συνδέσεων.

 

Στις  παρακάτω  εικόνες  παρουσιάζεται  η  λειτουργία  του 

server 

σε 

μορφή 

Finite State Machine 

διαγράμματα.

 

 

 

Εικόνα

 13: Server FSM 

Διάγραμμα

 1