54
Περιγραφή Λειτουργιών
Εκτέλεση Παιχνιδιού
Η λειτουργία παιχνιδιού έχει ως εξής:
1.
Αναμένει για εισερχόμενες συνδέσεις.
2.
Με την λήψη της πρώτης εισερχόμενης σύνδεσης καταγράφει τα
στοιχεία της (όνομα παίκτη), προσδιορίζει τα στοιχεία επικοινωνίας με
αυτή και στην συνέχεια εκκινεί ένα χρονόμετρο καταγραφής του χρόνου
κατά τον οποίο θα αναμένει νέες συνδέσεις.
3.
Αν το παιχνίδι έχει οριστεί να υλοποιηθεί για ένα παίκτη τότε η
υποβολή ερωτήσεων ξεκινάει αμέσως.
4.
Αν ο μέγιστος χρόνος αναμονής παρέλθει και δεν γίνει κάποια
επιπλέον σύνδεση τότε το παιχνίδι τερματίζεται και απελευθερώνεται
και η σύνδεση που είχε πραγματοποιηθεί. Στην περίπτωση αυτή ο
server
εκπίπτει σε κατάσταση αναμονής σύνδεσης.
5.
Για κάθε σύνδεση που πραγματοποιηθεί μέσα στο μέγιστο επιτρεπτό
χρονικό διάστημα, καταγράφονται τα στοιχεία σύνδεσης, ελέγχεται αν
το όνομα παίκτη έχει ήδη καταχωρηθεί –
αν έχει συμβεί αυτό
αποδίδεται ένα άλλο όνομα παίκτη –
και αποκαθίσταται η επικοινωνία
με τον παίκτη.
6.
Αν πριν εκπνεύσει ο μέγιστος χρόνος αναμονής έχουν αποκατασταθεί
το μέγιστο επιτρεπτό πλήθος συνδέσεων τότε το παιχνίδι ξεκινάει με
την υποβολή της πρώτης ερώτησης.
7.
Το ίδιο συμβαίνει αν εκπνεύσει ο μέγιστος χρόνος αναμονής και έχουν
αποκατασταθεί περισσότερες της μίας συνδέσεις.
8.
Για κάθε ερώτηση που υποβάλλεται από τον
server
στους παίκτες
προσδιορίζεται ένας χρόνος αναμονής λήψης απαντήσεων. Αν ο
χρόνος αυτός παρέλθει χωρίς να ληφθεί μία σωστή απάντηση τότε
διαμορφώνεται η βαθμολογία και ενημερώνονται οι παίκτες για το
αποτέλεσμα. Το ίδιο συμβαίνει και αν κάποιος από τους παίκτες δώσει
την σωστή απάντηση. Όσο δεν φθάνει σωστή απάντηση στον
server
τότε ο
server
εξακολουθεί να δέχεται απαντήσεις. Αν έχει αποφασιστεί