28
Για την επίτευξη χειρισμού του μη επαν-
δρωμένου οχήματος, απαιτήθηκε η δέσμευση
πέντε θυρών επέκτασης. Ειδικότερα, οι θύρες
επέκτασης
15
,
17
,
19
,
21
, συνδέθηκαν με τις
ακίδες εισόδου
5
,
4
,
1
,
14
, οι οποίες αφορούν
στις λειτουργίες του μη επανδρωμένου οχήμα-
τος. Επιπρόσθετα, η θύρα επέκτασης
27
οδηγή-
θηκε στη γείωση, κατόπιν σύνδεσής της με την
ακίδα εισόδου
3
. Η σύνδεση, κατέστησε απα-
ραίτητη τη συγκόλληση καλωδίων στις ακίδες
εισόδου (Εικόνα 3.6).
Εικόνα 3.6: Κατά τη συγκόλληση καλωδίου σε ακίδα εισόδου.
Καθίσταται σαφές, ότι με την παροχή τροφοδοσίας στο κύκλωμα πομπού,
τροφοδοτούνται ταυτόχρονα οι τέσσερις ακίδες εισόδου - καθώς άπασες συνδέονται
στη γείωση - γεγονός που δεν επιτρέπει τον χειρισμό του μη επανδρωμένου
οχήματος. Στην προκειμένη περίπτωση, κρίνεται απαραίτητο οι τέσσερις συνδέσεις
να μην είναι γειωμένες, παρά μόνο όταν επιλεγούν από τον χρήστη. Γι’ αυτόν τον λό-
γο, μεταξύ των τεσσάρων συνδέσεων, παρεμβάλλονται τέσσερα τρανζίστορ
P2N2222A
22
της ON Semiconductor, σε ρόλο διακόπτη. Η βάση του τρανζίστορ συν-
22
Αποτελούν διπολικά τρανζίστορ, τύπου NPN.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ
Η συγκόλληση πραγματοποιήθηκε
με κράμα κασσίτερου. Η εφαρμο-
ζόμενη υψηλή θερμοκρασία από το
κολλητήρι, ενοποιεί τα προς συ-
γκόλληση υλικά, καθώς επιτρέπει
την τήξη του κασσίτερου, ο οποίος
κατόπιν στερεοποιείται αναμεσά
τους.