background image

 

       25 

κλώματος, διαμέσου μεταλλικής επαφής, η οποία ακολουθεί την κίνησή τους. Η κάθε 

επαφή περιλαμβάνει δύο ακροδέκτες. Στο σύνολο υπάρχουν επτά αγώγιμα τμήματα, 

εκ  των  οποίων  τα  τέσσερα  αντιστοιχούν  σε  μία  λειτουργία  του  οχήματος

17

,  ενώ  τα 

υπόλοιπα συνδέονται στη γείωση. Σε φάση ηρεμίας, και οι δύο ακροδέκτες εφάπτο-

νται με τα αντίστοιχα αγώγιμα τμήματα που οδηγούν στη γείωση. 

 

Εικόνα 3.5: Κύκλωμα πομπού. 

Κατά τη χρήση της σκανδάλης η μεταλλική επαφή μετακινείται, έτσι ώστε ο 

ένας ακροδέκτης να έρθει σε επαφή με το αγώγιμο τμήμα που αφορά στην εμπρόσθια 

ή στην οπίσθια κίνηση, ενώ ο άλλος εξακολουθεί να εφάπτεται στη γείωση. Με αυτόν 

τον τρόπο, επιτυγχάνεται εφαρμογή τάσης στην αντίστοιχη ακίδα εισόδου. Παρομοί-

ως, επιτυγχάνεται η εφαρμογή τάσης στις ακίδες δεξιόστροφης και αριστερόστροφης 

περιστροφής. Η λειτουργία εκπομπής που υποστηρίζει το κύκλωμα πομπού, είναι μέ-

σω ραδιοσυχνότητας. Έτσι, η αντίστοιχη ακίδα εξόδου, οδηγεί το σήμα σε μια διπολι-

κή κεραία, αφού πρώτα προηγηθεί η διαμόρφωσή του, με τη βοήθεια ενός κρυστάλ-

λου

18

.  Η  συχνότητα  του  φέροντος  είναι 

27  MHz

,  ενώ  η  μέθοδος  διαμόρφωσης  που 

χρησιμοποιείται είναι On-Off Keying. Οι διαστάσεις του κυκλώματος πομπού, ανέρ-

χονται στα 

91 × 40

 χιλιοστά. 

Δέκτης: 

                                                      

17

 Τα αγώγιμα μέρη συνδέονται με τις αντίστροιχες ακίδες εισόδου του TX-2 -G. Το κύκλωμα πομπού 

δεν υποστηρίζει τη λειτουργία turbo. 

18

 Με την εφαρμογή ηλεκτρικού πεδίου σε έναν κρύσταλλο, παρατηρούνται ταλαντώσεις μετατρέπο-

ντας την ηλεκτρική ενέργεια σε μηχανική.