25
κλώματος, διαμέσου μεταλλικής επαφής, η οποία ακολουθεί την κίνησή τους. Η κάθε
επαφή περιλαμβάνει δύο ακροδέκτες. Στο σύνολο υπάρχουν επτά αγώγιμα τμήματα,
εκ των οποίων τα τέσσερα αντιστοιχούν σε μία λειτουργία του οχήματος
17
, ενώ τα
υπόλοιπα συνδέονται στη γείωση. Σε φάση ηρεμίας, και οι δύο ακροδέκτες εφάπτο-
νται με τα αντίστοιχα αγώγιμα τμήματα που οδηγούν στη γείωση.
Εικόνα 3.5: Κύκλωμα πομπού.
Κατά τη χρήση της σκανδάλης η μεταλλική επαφή μετακινείται, έτσι ώστε ο
ένας ακροδέκτης να έρθει σε επαφή με το αγώγιμο τμήμα που αφορά στην εμπρόσθια
ή στην οπίσθια κίνηση, ενώ ο άλλος εξακολουθεί να εφάπτεται στη γείωση. Με αυτόν
τον τρόπο, επιτυγχάνεται εφαρμογή τάσης στην αντίστοιχη ακίδα εισόδου. Παρομοί-
ως, επιτυγχάνεται η εφαρμογή τάσης στις ακίδες δεξιόστροφης και αριστερόστροφης
περιστροφής. Η λειτουργία εκπομπής που υποστηρίζει το κύκλωμα πομπού, είναι μέ-
σω ραδιοσυχνότητας. Έτσι, η αντίστοιχη ακίδα εξόδου, οδηγεί το σήμα σε μια διπολι-
κή κεραία, αφού πρώτα προηγηθεί η διαμόρφωσή του, με τη βοήθεια ενός κρυστάλ-
λου
18
. Η συχνότητα του φέροντος είναι
27 MHz
, ενώ η μέθοδος διαμόρφωσης που
χρησιμοποιείται είναι On-Off Keying. Οι διαστάσεις του κυκλώματος πομπού, ανέρ-
χονται στα
91 × 40
χιλιοστά.
Δέκτης:
17
Τα αγώγιμα μέρη συνδέονται με τις αντίστροιχες ακίδες εισόδου του TX-2 -G. Το κύκλωμα πομπού
δεν υποστηρίζει τη λειτουργία turbo.
18
Με την εφαρμογή ηλεκτρικού πεδίου σε έναν κρύσταλλο, παρατηρούνται ταλαντώσεις μετατρέπο-
ντας την ηλεκτρική ενέργεια σε μηχανική.