6
1.3.2
Λογισμικό μέρος
Η επιλογή του λειτουργικού συστήματος, βασίστηκε κυρίως στην ικανότητα
εκτέλεσής του, σε ενσωματωμένα συστήματα χαμηλών προδιαγραφών. Την εποπτεία
του περιβάλλοντος χώρου σε πραγματικό χρόνο, εγγυάται η επιλογή των κατάλληλων
πρωτοκόλλων επικοινωνίας, σε συνδυασμό με την επιλογή του κατάλληλου κωδικο-
ποιητή-αποκωδικοποιητή (coder-decoder, codec). Γι’ αυτόν τον λόγο, πραγματοποιή-
θηκε πειραματική διαδικασία, κατά την οποία εξετάστηκε η καθυστέρηση, σε συνά-
ρτηση με την αξιοπιστία της ροής ληφθέντος βίντεο. Παρομοίως, ο χειρισμός του μη
επανδρωμένου οχήματος σε πραγματικό χρόνο, επιτεύχθηκε κατόπιν πειραματικής
διαδιακασίας, από ένα πλήθος πρωτοκόλλων επικοινωνίας, κατά την οποία εξετάστη-
κε η καθυστέρηση, σε συνάρτηση με την αξιοπιστία, των σημάτων χειρισμού.
1.4
Διάρθρωση κειμένου
Στο δεύτερο Κεφάλαιο, πραγματοποιείται θεωρητική προσέγγιση. Παρουσιά-
ζονται και αναλύονται συστατικά μέρη και πρότυπα, τα οποία απαιτήθηκαν για την
επίτευξη της υλοποίησης, χωρίς όμως να αποτελούν πρωτότυπη δουλειά της Διπλω-
ματικής Εργασίας.
Στο τρίτο Κεφάλαιο, παρουσιάζεται το υλικό μέρος (hardware) της υλοποίη-
σης. Καθίσταται σαφής, ο τρόπος σύνδεσης των επιμέρους συστατικών μερών καθώς
και η μεταξύ τους αλληλεπίδραση.
Στο τέταρτο Κεφάλαιο, πραγματοποιείται έκθεση του λογισμικού μέρους
(software) της υλοποίησης. Παρουσιάζεται αναλυτικά η διαδικασία ανάπτυξης, ο τρό-
πος διασφάλισης ασφαλούς λειτουργίας καθώς και ο τρόπος αλληλεπίδρασης με το
υλικό μέρος.
Στο πέμπτο και τελευταίο Κεφάλαιο, συνοψίζεται το έργο της Διπλωματικής
Εργασίας. Ακολουθεί εξαγωγή συμπερασμάτων και παρουσίαση μελλοντικών επε-
κτάσεων, που θα προσδώσουν στο μη επανδρωμένο όχημα πλήρη αυτονομία· καθι-
στώντας το παράλληλα φιλικό προς το περιβάλλον, ενισχυμένη λειτουργικότητα και
ευφυή χαρακτηριστικά.