background image

 

       6 

1.3.2

 

Λογισμικό μέρος 

Η  επιλογή  του  λειτουργικού  συστήματος,  βασίστηκε  κυρίως  στην  ικανότητα 

εκτέλεσής του, σε ενσωματωμένα συστήματα χαμηλών προδιαγραφών. Την εποπτεία 

του περιβάλλοντος χώρου σε πραγματικό χρόνο, εγγυάται η επιλογή των κατάλληλων 

πρωτοκόλλων επικοινωνίας, σε συνδυασμό με την επιλογή του κατάλληλου κωδικο-

ποιητή-αποκωδικοποιητή (coder-decoder, codec). Γι’ αυτόν τον λόγο, πραγματοποιή-

θηκε πειραματική διαδικασία, κατά την οποία εξετάστηκε η καθυστέρηση, σε συνά-

ρτηση με την αξιοπιστία της ροής ληφθέντος βίντεο. Παρομοίως, ο χειρισμός του μη 

επανδρωμένου  οχήματος  σε  πραγματικό  χρόνο,  επιτεύχθηκε  κατόπιν  πειραματικής 

διαδιακασίας, από ένα πλήθος πρωτοκόλλων επικοινωνίας, κατά την οποία εξετάστη-

κε η καθυστέρηση, σε συνάρτηση με την αξιοπιστία, των σημάτων χειρισμού. 

 

1.4

 

Διάρθρωση κειμένου 

Στο δεύτερο Κεφάλαιο, πραγματοποιείται θεωρητική προσέγγιση. Παρουσιά-

ζονται και αναλύονται  συστατικά μέρη και πρότυπα, τα οποία  απαιτήθηκαν για την 

επίτευξη της υλοποίησης, χωρίς όμως να αποτελούν πρωτότυπη δουλειά της Διπλω-

ματικής Εργασίας. 

Στο τρίτο Κεφάλαιο, παρουσιάζεται το υλικό μέρος (hardware) της υλοποίη-

σης. Καθίσταται σαφής, ο τρόπος σύνδεσης των επιμέρους συστατικών μερών καθώς 

και η μεταξύ τους αλληλεπίδραση. 

Στο  τέταρτο  Κεφάλαιο,  πραγματοποιείται  έκθεση  του  λογισμικού  μέρους 

(software) της υλοποίησης. Παρουσιάζεται αναλυτικά η διαδικασία ανάπτυξης, ο τρό-

πος  διασφάλισης  ασφαλούς  λειτουργίας  καθώς  και  ο  τρόπος  αλληλεπίδρασης  με  το 

υλικό μέρος. 

Στο πέμπτο και τελευταίο Κεφάλαιο, συνοψίζεται το έργο της Διπλωματικής 

Εργασίας.  Ακολουθεί  εξαγωγή  συμπερασμάτων  και  παρουσίαση  μελλοντικών  επε-

κτάσεων, που θα προσδώσουν στο μη επανδρωμένο όχημα πλήρη  αυτονομία· καθι-

στώντας το παράλληλα φιλικό προς το περιβάλλον, ενισχυμένη λειτουργικότητα και 

ευφυή χαρακτηριστικά.