3
1.
Πρωταρχικά, πραγματοποιήθηκε επιλογή της υπολογιστικής πλατφόρμας,
που κλήθηκε να αποτελέσει τη μονάδα ελέγχου του μη επανδρωμένου
οχήματος.
2.
Επιπρόσθετα, πραγματοποιήθηκε επιλογή του Wi-Fi προσαρμογέα, της
ιστοκάμερας και της μπαταρίας, που κλήθηκε να τροφοδοτεί την υπολογι-
στική πλατφόρμα.
3.
Ακολούθως, πραγματοποιήθηκε επιλογή του λειτουργικού συστήματος,
που κλήθηκε να φορτωθεί και να εκτελείται στην υπολογιστική πλατφόρ-
μα.
4.
Η σύνδεση του μη επανδρωμένου οχήματος με το Διαδίκτυο, επιτυγχάνε-
ται κατόπιν φόρτωσης αρθρώματος πυρήνα (kernel module) στην υπολογι-
στική πλατφόρμα.
5.
Η εποπτεία του περιβάλλοντος χώρου του μη επανδρωμένου οχήματος,
καθίσταται δυνατή με την εγκατάσταση εφαρμογής κονσόλας στην πλευ-
ρά της υπολογιστικής πλατφορμας· και εφαρμογής αναπαραγωγής πολυ-
μέσων στην πλευρά του H/Y.
6.
Η εποπτεία του περιβάλλοντος χώρου και ο χειρισμός, επιτυγχάνονται
έκαστοι με την παράλληλη εκτέλεση δύο διεργασιών, η μία στην υπολογι-
στική πλατφόρμα και κατά συνέπεια στην πλευρά του μη επανδρωμένου
οχήματος· και η άλλη στον Η/Υ και κατά συνέπεια στην πλευρά του χρή-
στη.
1.2.2
Διαγράμματα ροής
Τα διαγράμματα ροής (flowcharts) αποτυπώνουν τη ροή εκτέλεσης του λογι-
σμικού, υπεύθυνου για την εποπτεία του περιβάλλοντος χώρου και χειρισμού του μη
επανδρωμένου οχήματος. H διαγραμματική παρουσίαση αποσκοπεί στην ανάλυση
και αποσαφήνιση των διαδικασιών που λαμβάνουν χώρα κατά την εκτέλεση του λογι-
σμικού, καθώς και των ελέγχων που πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια της εκτέλε-
σης. Ακολουθούν τα διαγράμματα ροής λογισμικού, τόσο στην πλευρά του χρήστη,
όσο και στην πλευρά του μη επανδρωμένου οχήματος.