Σχεδίαση και υλοποίηση κύβων tangible computing
89
Εικόνα 3.42: Διάγραμμα αυτοματισμού τοποθέτησης σχημάτων
3.9 Σύνοψη κεφαλαίου
Σε αυτό το κεφάλαιο περιγράφηκε αναλυτικά και επεξηγήθηκε η διαδικασία υλοποίησης
των τριών μερών που απαρτίζουν την εργασία από πλευράς τόσο λογισμικού όσο και του
υλικού μέρους της εργασίας. Πιο συγκεκριμένα έγινε αναφορά στα είδη χρηστών του
συστήματος, στον τρόπο υλοποίησης του εικονικού παιχνιδιού και στον εντοπισμό σχημάτων
με μία web κάμερα μέσω αναλυτικής παρουσίασης σημαντικών μερών του κώδικα. Επίσης
παρουσιάστηκε η τεχνική και το μέσο κατασκευής των κύβων καθώς και ο τρόπος σχεδίασής
τους. Τέλος αναλύθηκε και παρουσιάστηκε ο τρόπος διασύνδεσης των επί μέρους στοιχείων
του συστήματος και ο αυτοματισμός που αφορά την είσοδο των σχημάτων ως οδηγίες
κατεύθυνσης του αυτοκινήτου.