background image

Σχεδίαση και υλοποίηση κύβων tangible computing 

 

88 

 

Κατά το δεύτερο στάδιο μετά το πέρας αυτών των δευτερολέπτων το σύστημα ξεκινά και 

ανιχνεύει  σχήματα.  Στη  συνέχεια  εάν  το  σύστημα  δεν  ανιχνεύσει  κανένα  σχήμα  το 

αυτοκίνητο παραμένει στην αρχική του θέση χωρίς να κινείται. Στην αντίθετη περίπτωση που 

ανιχνευτεί  σχήμα  όμως,  καθορίστηκε  ένας  χρόνος  πέντε  δευτερολέπτων  επεξεργασίας  της 

παραγόμενης κίνησης  από το χρήστη μέσω των σχημάτων που τοποθέτησε. Δηλαδή εάν το 

σύστημα  ανιχνεύσει  σχήμα  ο  χρήστης  έχει  στη  διάθεση  του  πέντε  δευτερόλεπτα  για  να 

αλλάξει την επιλογή του και να επανατοποθετήσει σχήματα ή να επιτρέψει στο σύστημα να 

μεταφράσει  το  σχήμα  ή  τον  συνδυασμό  σχημάτων  που  τοποθέτησε  σε  κίνηση  για  το 

αυτοκίνητο.  Σε  κάθε  περίπτωση  εάν  το  σύστημα  ανιχνεύσει  οποιοδήποτε  σχήμα,  μετά  από 

πέντε  δευτερόλεπτα  που  εξακολουθεί  να  το  εντοπίζει,  ορίστηκε  να  το  αποθηκεύει  ώστε  να  

καταλήξει στο τρίτο στάδιο.  

Στο  τρίτο  αυτό  στάδιο,  όπως  προαναφέρθηκε  γίνεται  και  η  τελική  μετάφραση  του 

σχήματος σε κίνηση. Ανάλογα με το πόσα και ποια σχήματα τοποθετήθηκαν μέσω των κύβων 

μπροστά  στην  κάμερα  εκτελείται  και  η  ανάλογη  κίνηση  από  το  όχημα.  Η  υλοποίηση  της 

παραπάνω διαδικασίας έγινε μεταξύ άλλων και μέσω διαχείρισης λιστών που πραγματεύονται 

χρόνο. Αποσπάσματα του κώδικα παρουσιάζονται παρακάτω (Εικόνα 3.41). Για μεγαλύτερη 

και περαιτέρω κατανόηση, παρακάτω παρουσιάζονται σχηματικά τα προαναφερθέντα στάδια 

(Εικόνα 3.42). 

 

 

 

Εικόνα 3.41: Μέρος κώδικα με τη διαχείριση λιστών για τη λειτουργία του αυτοματισμού