Σχεδίαση και υλοποίηση κύβων tangible computing
86
Εικόνα 3.38: Απόσπασμα κώδικα λούπας while
Στη συνέχει σε αυτή τη δομή επανάληψης έγινε η αντιστοιχία σχήματος και κίνησης.
Δηλαδή ορίστηκε ότι ανάλογα με το σχήμα που επιδεικνύεται στο ίδιο το σύστημα, να
εκτελείται και η κατάλληλη κίνηση από το όχημα στην πίστα. Πιο συγκεκριμένα η
αντιστοιχία σχημάτων κινήσεων ορίστηκε να είναι :
• Βέλος – Μπροστά
• Τετράγωνο – Αριστερά
• Κύκλος – Δεξιά
• Τρίγωνο – Πίσω
Απόσπασμα του συγκεκριμένου κώδικα παρουσιάζεται στην παρακάτω εικόνα (Εικόνα 3.39).
Εικόνα 3.39: Απόσπασμα κώδικα ορισμού σχήματος - κίνησης