background image

Σχεδίαση και υλοποίηση κύβων tangible computing 

 

86 

 

 

Εικόνα 3.38: Απόσπασμα κώδικα λούπας while  

Στη  συνέχει  σε  αυτή  τη  δομή  επανάληψης  έγινε  η  αντιστοιχία  σχήματος  και  κίνησης. 

Δηλαδή  ορίστηκε  ότι  ανάλογα  με  το  σχήμα  που  επιδεικνύεται  στο  ίδιο  το  σύστημα,  να 

εκτελείται  και  η  κατάλληλη  κίνηση  από  το  όχημα  στην  πίστα.  Πιο  συγκεκριμένα  η 

αντιστοιχία σχημάτων κινήσεων ορίστηκε να είναι :  

•  Βέλος – Μπροστά  
•  Τετράγωνο – Αριστερά  
•  Κύκλος – Δεξιά  
•  Τρίγωνο – Πίσω 

Απόσπασμα του συγκεκριμένου κώδικα παρουσιάζεται στην παρακάτω εικόνα (Εικόνα 3.39). 

 

Εικόνα 3.39: Απόσπασμα κώδικα ορισμού σχήματος - κίνησης