Σχεδίαση και υλοποίηση κύβων tangible computing
85
Για την ολοκλήρωση της κατασκευής έγινε η τοποθέτηση των σχημάτων στις πλευρές των
κύβων. Τα σχήματα εκτυπώθηκαν αρχικά σε χαρτί σε μαύρο χρώμα, κόπηκαν και
κολλήθηκαν στην κάθε πλευρά των κύβων. Ο απτός κύβος λοιπόν ως τελική ολοκληρωμένη
κατασκευή παρουσιάζεται στην εικόνα 3.37
Εικόνα 3.37: Ολοκληρωμένη κατασκευή κύβου με τοποθέτηση του σχήματος του τετραγώνου
3.8 Διασύνδεση επί μέρους λειτουργιών
Μετά την ολοκλήρωση της υλοποίησης των επιμέρους στοιχείων της εκτύπωσης , σειρά
είχε η πραγματοποίηση της σύνδεσής τους. Το προϊόν της σύνδεσης αυτής, που αποτέλεσε
και το γενικότερο αποτέλεσμα της εργασίας, αλλά και ο τρόπος υλοποίησής της
παρουσιάζεται παρακάτω.
Αρχικά, ήδη από τη διαδικασία υλοποίησης του παιχνιδιού δημιουργήθηκε μία
επαναλαμβανόμενη λούπα while η οποία είναι υπεύθυνη για την συνεχόμενη αναπαραγωγή
των εικόνων άρα και για τη λειτουργία του παιχνιδιού γενικότερα. Αργότερα μέσα σε αυτή τη
λούπα προστέθηκε ο κώδικας για τη λειτουργία της κάμερας αλλά και η εφαρμογή των
φίλτρων για την λειτουργία της αναγνώρισης των σχημάτων (Εικόνα 3.38).