Σχεδίαση και υλοποίηση κύβων tangible computing
77
• Την εικόνα στην οποία αναγράφονται τα περιγράμματα των σχημάτων με το
περιοριστικό τετράγωνο και τα ονόματά τους, ώστε ο χρήστης να είναι πάντα
ενήμερος για το εάν και τι σχήματα αντιλαμβάνεται το σύστημα. (Εικόνα 3.23)
• Την αφιλτράριστη αναμετάδοση της εικόνας, ώστε ο χρήστης να αντιλαμβάνεται
το εύρος χώρου το οποίο καλύπτει η κάμερα. (Εικόνα 3.26)
• Την εικόνα υπό την εφαρμογή του φιλτραρίσματος για την ανίχνευση των
γραμμών Canny, δηλαδή ένα από τα βασικά εφαρμοζόμενα φίλτρα, ώστε ο
χρήστης να έχει μία αίσθηση του τρόπου με τον οποίο γίνεται η διαδικασία
φιλτραρίσματος της εικόνας και συγκεκριμένα του τρόπου με τον οποία γίνεται
αντιληπτή η εικόνα από το σύστημα. (Εικόνα 3.27)
Εικόνα 3.26: Η αναπαραγόμενη αφιλτράριστη εικόνα
Εικόνα 3.27: Η εικόνα υπό την εφαρμογή του φίλτρου για την ανίχνευση γραμμών Canny