background image

Σχεδίαση και υλοποίηση κύβων tangible computing 

 

69 

 

όπως το άνοιγμα και κλείσιμο της, την εγγραφή βίντεο, τη λήψη φωτογραφιών και άλλα. Για 

τις  ανάγκες  του  συγκεκριμένου  έργου  η  κάμερα  θα  έπρεπε  να  παραμένει  συνέχεια  ανοιχτή 

παράλληλα με την λειτουργία του παιχνιδιού ώστε να επιτρέπεται στο χρήστη να εναλλάσσει 

κύβους  με  σχήματα  ανά  πάσα  στιγμή  χωρίς  να  διακόπτεται  συνεχώς  η  διαδικασία 

προκειμένου να την επανενεργοποιήσει. Επομένως αρχικά ενεργοποιήθηκε η πρόσβαση στην 

κάμερα και η αρχικοποίηση των ρυθμίσεών της, και στη συνέχεια η συνεχόμενη προβολή της 

εικόνας (Εικόνα 3.17) «διαβάζοντας» κάθε πλαίσιό της (Εικόνα 3.15 και Εικόνα 3.16).  

 

 

Εικόνα 3.15: Πρόσβαση και λήψη βίντεο διαμέσου της συνάρτησης cv2.VideoCapture και αρχικοποίηση 

ρυθμίσεων κάμερας 

 

 

Εικόνα 3.16: Προβολή της εικόνας με τη συνάρτηση cv2.imshow() 

 

 

Εικόνα 3.17: Παράδειγμα παραθύρου βίντεο με ζωντανή εικόνα μετά την εφαρμογή των παραπάνω εντολών