Σχεδίαση και υλοποίηση κύβων tangible computing
69
όπως το άνοιγμα και κλείσιμο της, την εγγραφή βίντεο, τη λήψη φωτογραφιών και άλλα. Για
τις ανάγκες του συγκεκριμένου έργου η κάμερα θα έπρεπε να παραμένει συνέχεια ανοιχτή
παράλληλα με την λειτουργία του παιχνιδιού ώστε να επιτρέπεται στο χρήστη να εναλλάσσει
κύβους με σχήματα ανά πάσα στιγμή χωρίς να διακόπτεται συνεχώς η διαδικασία
προκειμένου να την επανενεργοποιήσει. Επομένως αρχικά ενεργοποιήθηκε η πρόσβαση στην
κάμερα και η αρχικοποίηση των ρυθμίσεών της, και στη συνέχεια η συνεχόμενη προβολή της
εικόνας (Εικόνα 3.17) «διαβάζοντας» κάθε πλαίσιό της (Εικόνα 3.15 και Εικόνα 3.16).
Εικόνα 3.15: Πρόσβαση και λήψη βίντεο διαμέσου της συνάρτησης cv2.VideoCapture και αρχικοποίηση
ρυθμίσεων κάμερας
Εικόνα 3.16: Προβολή της εικόνας με τη συνάρτηση cv2.imshow()
Εικόνα 3.17: Παράδειγμα παραθύρου βίντεο με ζωντανή εικόνα μετά την εφαρμογή των παραπάνω εντολών