Σχεδίαση και υλοποίηση κύβων tangible computing
66
Εικόνα 3.12: Γράφημα παραδείγματος υπολογισμού κίνησης του αυτοκινήτου υπό γωνία
Εικόνα 3.13: Η Συνάρτηση της κίνησης του αυτοκινήτου σε κώδικα
3.5.3 Σύγκρουση με τα Σύνορα της Πίστας
Η οδηγική πίστα σε έναν αγώνα αυτοκινήτων σαν έννοια καθορίζεται ως ο δρόμος στον
οποίο κινούνται τα οχήματα που αγωνίζονται. Προκειμένου λοιπόν να υφίσταται αυτή η
έννοια και στο εν λόγω ηλεκτρονικό παιχνίδι, κρίθηκε απαραίτητος ο καθορισμός των
συνόρων της πίστας ώστε το αυτοκίνητο να μην κινείται ανεξέλεγκτα στον εικονικό χώρο
παρά μόνο στο πλάτος του δρόμου και εντός των ορίων αυτών των συνόρων αυτών. Για την
επίτευξη του στόχου αυτού αρχικά χρησιμοποιήθηκε η εικόνα των ορίων που αναφέρθηκε σε