background image

Σχεδίαση και υλοποίηση κύβων tangible computing 

 

64 

 

 

Εικόνα 3.10: Απόσπασμα του κώδικα της κλάσης AbstractCar 

 

3.5.2.1 Περιστροφή Αυτοκινήτου 

Μετά  την  τοποθέτηση  της  εικόνας  του  αυτοκινήτου  σε  συγκεκριμένο  σημείο  του 

παραθύρου αναπαραγωγής, που καθορίστηκε με βάση τη μέθοδο της pygame για τους άξονες 

x,y  όπως  προαναφέρθηκε,  σειρά  έχει  ο  καθορισμός  και  η  υλοποίηση  της  διαδικασίας 

περιστροφής  του  στον  εικονικό  χώρο.  Για  να  πραγματοποιηθεί  αυτή  η  διαδικασία 

δημιουργήθηκε  η  συνάρτηση  blit_rotate_center  που  διαχειρίζεται  την  εικόνα  με  βάση  μία 

γωνία (Εικόνα 3.11).