Σχεδίαση και υλοποίηση κύβων tangible computing
64
Εικόνα 3.10: Απόσπασμα του κώδικα της κλάσης AbstractCar
3.5.2.1 Περιστροφή Αυτοκινήτου
Μετά την τοποθέτηση της εικόνας του αυτοκινήτου σε συγκεκριμένο σημείο του
παραθύρου αναπαραγωγής, που καθορίστηκε με βάση τη μέθοδο της pygame για τους άξονες
x,y όπως προαναφέρθηκε, σειρά έχει ο καθορισμός και η υλοποίηση της διαδικασίας
περιστροφής του στον εικονικό χώρο. Για να πραγματοποιηθεί αυτή η διαδικασία
δημιουργήθηκε η συνάρτηση blit_rotate_center που διαχειρίζεται την εικόνα με βάση μία
γωνία (Εικόνα 3.11).