Σχεδίαση και υλοποίηση κύβων tangible computing
63
Εικόνα 3.9: Τελικό αποτέλεσμα παραθύρου αναπαραγωγής
3.5.2 Κίνηση Αυτοκινήτου
Αφού πραγματοποιήθηκε ο η διαδικασία της ρύθμισης του περιβάλλοντος του παιχνιδιού
σειρά έχει η υλοποίηση της βασικής λειτουργίας του, δηλαδή η κίνηση της εικόνας του
αμαξιού. Η κίνηση του αυτοκινήτου καθορίζεται τόσο ως προς τον εαυτό του, με την
περιστροφή του γύρω από έναν νοητό άξονα που διαπερνά το κέντρο της εικόνας του, όσο
και μέσω της κίνησης της εικόνας κατά μήκος της πίστας προς τη γραμμή τερματισμού. Αυτό
αποτελεί μία πολύπλοκη διεργασία που περιλαμβάνει την εφαρμογή πολλών παραμέτρων και
μεθόδων της pygame σε συνδυασμό με βασικές γνώσεις μαθηματικών. Για την διαχείριση
όλων αυτών των στοιχείων που χρειάζονται για την λειτουργία της κίνησης και περιστροφής
του αυτοκινήτου δημιουργήθηκε η κλάση AbstractCar απόσπασμα της οποίας απεικονίζεται
παρακάτω (Εικόνα 3.10).