background image

Σχεδίαση και υλοποίηση κύβων tangible computing 

 

62 

 

 

Εικόνα 3.7: Παράδειγμα κενού παραθύρου pygame 

 

Εικόνα 3.8: Κώδικας με την εισαγωγή και αλλαγή μεγέθους των εικόνων 

 

Αξίζει  να  σημειωθεί  ότι  κατά  την  τοποθέτηση  των  εικόνων  σε  κάθε  στάδιο,  όπως 

προαναφέρθηκε,  γίνεται  και  η  αλλαγή  του  μεγέθους  τους  και  συγκεκριμένα  η  μεγέθυνση  ή 

σμίκρυνση  τους.  Μετά  τις  απαραίτητες  τοποθετήσεις  και  αναδιαμορφώσεις  λοιπόν  έχουμε 

και  το  τελικό  αποτέλεσμα  του  παραθύρου  άρα  και  την  τελική  διεπαφή  του  παιχνιδιού. 

(Εικόνα 3.9)