Σχεδίαση και υλοποίηση κύβων tangible computing
62
Εικόνα 3.7: Παράδειγμα κενού παραθύρου pygame
Εικόνα 3.8: Κώδικας με την εισαγωγή και αλλαγή μεγέθους των εικόνων
Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά την τοποθέτηση των εικόνων σε κάθε στάδιο, όπως
προαναφέρθηκε, γίνεται και η αλλαγή του μεγέθους τους και συγκεκριμένα η μεγέθυνση ή
σμίκρυνση τους. Μετά τις απαραίτητες τοποθετήσεις και αναδιαμορφώσεις λοιπόν έχουμε
και το τελικό αποτέλεσμα του παραθύρου άρα και την τελική διεπαφή του παιχνιδιού.
(Εικόνα 3.9)