Σχεδίαση και υλοποίηση κύβων tangible computing
61
Εικόνα 3.6: Το γρασίδι της πίστας
Μετά τον καθορισμό και την επιλογή των εικόνων που θα χρησιμοποιηθούν είναι
απαραίτητη η εισαγωγή (Εικόνα 3.8) και η τοποθέτησή τους. Προκειμένου να επιτευχθεί
αυτό όμως, χρειάζεται πρώτα η δημιουργία ενός παραθύρου και πιο συγκεκριμένα μίας
επιφάνειας προβολής και αναπαραγωγής των εικόνων. Μέσω αυτού του παραθύρου θα
γίνονται αντιληπτές όλες οι μετέπειτα κινήσεις του αυτοκινήτου και οι μεταβολές στο
περιβάλλον του παιχνιδιού. Μετά τη δημιουργία του παραθύρου (Εικόνα 3.7) γίνεται η
τοποθέτηση των εικόνων, αφού τροποποιηθούν ως προς το μέγεθός τους για να
εξυπηρετήσουν τις ανάγκες του παιχνιδιού. Ο καθορισμός της τοποθέτησης γίνεται μέσω των
συντεταγμένων x και y. Επειδή όμως στην pygame το σύστημα συντεταγμένων ξεκινά στο
πάνω αριστερά μέρος του παραθύρου οι εικόνες πρέπει να εναποτίθενται με βάση αυτή τη
διαφοροποίηση. Οι εικόνες τοποθετούνται με την κατάλληλη σειρά η μία μετά την άλλη ώστε
να γίνονται διακριτά τα απαραίτητα χαρακτηριστικά τους καθώς εάν αυτή η διαδικασία
γινόταν αυθαίρετα θα συνέπιπταν μεταξύ τους με αποτέλεσμα να είχαμε λανθασμένο
αποτέλεσμα. Συγκεκριμένα η εικόνες τοποθετούνται με την εξής σειρά:
1. Γρασίδι
2. Δρόμος
3. Όρια δρόμου
4. Αυτοκίνητο
5. Γραμμή τερματισμού