Σχεδίαση και υλοποίηση κύβων tangible computing
51
Εικόνα 2.21: Παιχνίδι σχεδιασμένο σε Pygame βασισμένο στο ευρέως διαδεδομένο arcade παιχνίδι της εποχής
του ’90 Wolfenstein
2.3.4 OpenCV
Μία βιβλιοθήκη λογισμικού ανοιχτού κώδικα υπολογιστικής όρασης και μηχανικής
μάθησης που διατίθεται δωρεάν που χρησιμοποιείται ευρέως από την επιστημονική
κοινότητα και όχι μόνο αποτελεί η OpenCV(Open Source Computer Vision Library) (Εικόνα
2.22). H βιβλιοθήκη αυτή περιέχει μία πληθώρα βελτιστοποιημένων αλγορίθμων
(απαριθμούν πάνω από 2500) οι οποίοι αποτελούν ένα ολοκληρωμένο, κλασικό και
υπερσύγχρονο σύνολο. Μέσω αυτών των αλγορίθμων μπορεί να πραγματοποιηθούν από πιο
απλές διεργασίες όπως η ανίχνευση και αναγνώριση προσώπων, η αναγνώριση αντικειμένων,
εντοπισμός και ανίχνευση ανθρώπινων κινήσεων και άλλα, μέχρι σαφώς πιο περίπλοκες όπως
η εξαγωγή τρισδιάστατων μοντέλων αντικειμένων, η δημιουργία τρισδιάστατων σύννεφων
σημείων από στερεοφωνικές κάμερες και η συρραφή εικόνων ώστε να δημιουργηθεί μία
εικόνα υψηλής ευκρίνειας και ανάλυσης. Μερικές από τις σύγχρονες εταιρίες κολοσσούς που
χρησιμοποιούν έμπρακτα την συγκεκριμένη βιβλιοθήκη είναι η Google, Yahoo, Microsoft,
Intel και διαφορετικές εταιρίες που ειδικεύονται σε διαφορετικούς τομείς όπως Sony, Toyota,
Honda κτλπ. Διαθέτει διεπαφές C++, Python, Java και Matlab γεγονός που την κάνει
αυτόματα πιο ελκυστική και ευκολότερα αξιοποιήσιμη από μία ευρύτερη κλίμακα χρηστών