background image

Σχεδίαση και υλοποίηση κύβων tangible computing 

 

50 

 

στους προγραμματιστές να προσθέτουν και να προσαρμόζουν τα εργαλεία τους για 

να είναι πιο αποτελεσματικά.  

 

Εικόνα 2.19: Το σύμβολο της Python 

 

2.3.3 Pygame 

H Pygame (Εικόνα 2.20) αποτελεί μία συλλογή πολλαπλών πλατφόρμων από λειτουργικές 

μονάδες  Python  και  χρησιμοποιείται  κυρίως  για  τη  δημιουργία  βιντεοπαιχνιδιών  (Εικόνα 

2.21).  Απαρτίζεται  από  βιβλιοθήκες  ήχου  και  γραφικών  που  έχουν  σχεδιαστεί  ειδικά  για 

χρήση  μέσω  της  γλώσσας  προγραμματισμού  της  Python.  O  Pete  Shinners  δημιούργησε 

επίσημα  την  Pygame  για  να  πάρει  τη  θέση  της  PySDL.  Παρ’  όλα  αυτά  η  Pygame 

χρησιμοποιεί  την  βιβλιοθήκη  PySDL  για  να  επιτρέψει  την  ανάπτυξη  παιχνιδιών  σε 

πραγματικό  χρόνο  χωρίς  τη  χαμηλού  επιπέδου  γλώσσας  προγραμματισμού  C  και  τους 

μηχανισμούς  των  παραγώγων  της.  Αυτό  βασίζεται  στην  ιδέα  ότι  πιο  ακριβές  ρουτίνες 

παιχνιδιών  μπορούν  να  αφαιρεθούν  από  τη  λογική  του  παιχνιδιού,  καθιστώντας  εύκολη  τη 

δομή του χρησιμοποιώντας μια γλώσσα προγραμματισμού υψηλού επιπέδου όπως η Python. 

H  Pygame  είναι  κατάλληλη  για  την  ανάπτυξη  προγραμμάτων  πελάτη  (client-side  programs) 

που ενδέχεται τελικά να περιέχονται σε ένα αυτόνομο εκτελέσιμο αρχείο [47].   

 

 

Εικόνα 2.20: To σύμβολο της Pygame