Σχεδίαση και υλοποίηση κύβων tangible computing
50
στους προγραμματιστές να προσθέτουν και να προσαρμόζουν τα εργαλεία τους για
να είναι πιο αποτελεσματικά.
Εικόνα 2.19: Το σύμβολο της Python
2.3.3 Pygame
H Pygame (Εικόνα 2.20) αποτελεί μία συλλογή πολλαπλών πλατφόρμων από λειτουργικές
μονάδες Python και χρησιμοποιείται κυρίως για τη δημιουργία βιντεοπαιχνιδιών (Εικόνα
2.21). Απαρτίζεται από βιβλιοθήκες ήχου και γραφικών που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για
χρήση μέσω της γλώσσας προγραμματισμού της Python. O Pete Shinners δημιούργησε
επίσημα την Pygame για να πάρει τη θέση της PySDL. Παρ’ όλα αυτά η Pygame
χρησιμοποιεί την βιβλιοθήκη PySDL για να επιτρέψει την ανάπτυξη παιχνιδιών σε
πραγματικό χρόνο χωρίς τη χαμηλού επιπέδου γλώσσας προγραμματισμού C και τους
μηχανισμούς των παραγώγων της. Αυτό βασίζεται στην ιδέα ότι πιο ακριβές ρουτίνες
παιχνιδιών μπορούν να αφαιρεθούν από τη λογική του παιχνιδιού, καθιστώντας εύκολη τη
δομή του χρησιμοποιώντας μια γλώσσα προγραμματισμού υψηλού επιπέδου όπως η Python.
H Pygame είναι κατάλληλη για την ανάπτυξη προγραμμάτων πελάτη (client-side programs)
που ενδέχεται τελικά να περιέχονται σε ένα αυτόνομο εκτελέσιμο αρχείο [47].
Εικόνα 2.20: To σύμβολο της Pygame