Σχεδίαση και υλοποίηση κύβων tangible computing
32
Εικόνα 1.12: Music Blocks
1.6.6 Robo Blocks
Το σύστημα αυτό είναι ένα κλασικό παράδειγμα απτικού προγραμματισμού όπως το
AlgoBlocks (Εικόνα 1.13). Αποτελεί μια συλλογή από κύβους κατασκευασμένους από
πλέξιγκλας με ενσωματωμένους μικροελεγκτές και αισθητήρες που ελέγχουν την κίνηση ενός
επιτραπέζιου ρομπότ, όταν αυτοί συνδεθούν μεταξύ τους [32]. Το σύστημα υποστηρίζει
βασικές λειτουργίες κίνησης όπως “προχώρα μπροστά”, “στρίψε δεξιά” και “στρίψε
αριστερά”. Προκειμένου να ορίσουν πόσα βήματα μπροστά θα προχωρήσει το ρομπότ ή
πόσες φορές θα στρίψει, οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιήσουν έναν διακόπτη ώστε να
αλλάξουν τον αριθμό που εμφανίζεται σε μια οθόνη πάνω σε κάθε εντολή. Το ρομπότ είναι
εξοπλισμένο με μια πένα η οποία μπορεί να αφήνει μελάνι, σχηματίζοντας τη διαδρομή που
αυτό ακολουθεί. Τέλος το σύστημα διαθέτει και λειτουργία αποσφαλμάτωσης η οποία
επιτρέπει στο ρομπότ να εκτελεί τις εντολές κάθε μια ξεχωριστά.
Εικόνα 1. 13: Robo Blocks