background image

Σχεδίαση και υλοποίηση κύβων tangible computing 

 

13 

 

Εικόνα  3.17:  Παράδειγμα  παραθύρου  βίντεο  με  ζωντανή  εικόνα  μετά  την  εφαρμογή  των 

παραπάνω εντολών .............................................................................................................. 69

 

Εικόνα  3.18:  Εφαρμογή  των  φίλτρων  Γκαουσιανό  Θόλωμα,  Grayscaling,  Ανίχνευση 

Γραμμών  Canny  και  Αναστολής  της  εικόνας  στις  γραμμές  216,  217,  223,  227  του  κώδικα  

αντίστοιχα ............................................................................................................................ 70

 

Εικόνα  3.19:  Οι  μπάρες  με  αναγραφόμενες  τις  τιμές  κατωφλίωσης  η  εισαγωγή  των  οποίων 

έγινε στις γραμμές 220 και 221 του κώδικα στην Εικόνα 3.18 .............................................. 71

 

Εικόνα 3.20: Απόσπασμα του κώδικα της συνάρτησης getContours ..................................... 72

 

Εικόνα  3.21:  Αναπαραγωγή  του  περιγράμματος   ενός  τετραγώνου  σχήματος  με  μοβ  χρώμα 

στη ζωντανή μετάδοση της κάμερας .................................................................................... 73

 

Εικόνα 3.22: Απεικόνιση του περιοριστικού τετραγώνου με πράσινο και του περιγράμματος 

με μοβ αντίστοιχα ................................................................................................................ 74

 

Εικόνα  3.23:  Εντοπισμός  ξεχωριστών  σχημάτων  εντός  ξεχωριστών  περιοριστικών 

τετραγώνων ......................................................................................................................... 75

 

Εικόνα 3.24: Το τελικό παράθυρο με τις μπάρες τιμών κατωφλίωσης 1, 2 και της περιοχής 

που καλύπτει το ................................................................................................................... 75

 

Εικόνα  3.25:  Αναπαράσταση  της  εικόνας  με  την  ταυτοποίηση  των  σχημάτων  (αριστερά 

τετράγωνο-δεξιά κύκλος) ..................................................................................................... 76

 

Εικόνα 3.26: Η αναπαραγόμενη αφιλτράριστη εικόνα .......................................................... 77

 

Εικόνα 3.27: Η εικόνα υπό την εφαρμογή του φίλτρου για την ανίχνευση γραμμών Canny .. 77

 

Εικόνα 3.28: Το παράθυρο της διεπαφής του  χρήστη για την διαδικασία του εντοπισμού και 

της αναγνώρισης των σχημάτων........................................................................................... 78

 

Εικόνα 3.29: Το τελικό εικονικό σχέδιο του κύβου στο περιβάλλον του Sketchup ............... 80

 

Εικόνα 3.30: Το νέο σχέδιο προς εκτύπωση στο περιβάλλον του Cura ................................. 80

 

Εικόνα 3.31: Το εσωτερικό των κύβων προς εκτύπωση........................................................ 81

 

Εικόνα 3.32: Η ρύθμιση της παραμέτρου του infill στο Cura ............................................... 82

 

Εικόνα 3.33: Η ρύθμιση των θερμοκρασιών μύτης και επιφάνειας εκτύπωσης στο Cura ...... 82

 

Εικόνα 3.34: Στάδια εκτύπωσης των κύβων στον τρισδιάστατο εκτυπωτή ........................... 83

 

Εικόνα 3.35: Το τελικό προϊόν της εκτύπωσης ..................................................................... 84

 

Εικόνα 3.36: Το τελικό προϊόν σε σχέση με ένα χέρι ενηλίκου ............................................. 84

 

Εικόνα  3.37:  Ολοκληρωμένη  κατασκευή  κύβου  με  τοποθέτηση  του  σχήματος  του 

τετραγώνου .......................................................................................................................... 85

 

Εικόνα 3.38: Απόσπασμα κώδικα λούπας while ................................................................... 86

 

Εικόνα 3.39: Απόσπασμα κώδικα ορισμού σχήματος - κίνησης ........................................... 86