Σχεδίαση και υλοποίηση κύβων tangible computing
13
Εικόνα 3.17: Παράδειγμα παραθύρου βίντεο με ζωντανή εικόνα μετά την εφαρμογή των
παραπάνω εντολών .............................................................................................................. 69
Εικόνα 3.18: Εφαρμογή των φίλτρων Γκαουσιανό Θόλωμα, Grayscaling, Ανίχνευση
Γραμμών Canny και Αναστολής της εικόνας στις γραμμές 216, 217, 223, 227 του κώδικα
αντίστοιχα ............................................................................................................................ 70
Εικόνα 3.19: Οι μπάρες με αναγραφόμενες τις τιμές κατωφλίωσης η εισαγωγή των οποίων
έγινε στις γραμμές 220 και 221 του κώδικα στην Εικόνα 3.18 .............................................. 71
Εικόνα 3.20: Απόσπασμα του κώδικα της συνάρτησης getContours ..................................... 72
Εικόνα 3.21: Αναπαραγωγή του περιγράμματος ενός τετραγώνου σχήματος με μοβ χρώμα
στη ζωντανή μετάδοση της κάμερας .................................................................................... 73
Εικόνα 3.22: Απεικόνιση του περιοριστικού τετραγώνου με πράσινο και του περιγράμματος
με μοβ αντίστοιχα ................................................................................................................ 74
Εικόνα 3.23: Εντοπισμός ξεχωριστών σχημάτων εντός ξεχωριστών περιοριστικών
τετραγώνων ......................................................................................................................... 75
Εικόνα 3.24: Το τελικό παράθυρο με τις μπάρες τιμών κατωφλίωσης 1, 2 και της περιοχής
που καλύπτει το ................................................................................................................... 75
Εικόνα 3.25: Αναπαράσταση της εικόνας με την ταυτοποίηση των σχημάτων (αριστερά
τετράγωνο-δεξιά κύκλος) ..................................................................................................... 76
Εικόνα 3.26: Η αναπαραγόμενη αφιλτράριστη εικόνα .......................................................... 77
Εικόνα 3.27: Η εικόνα υπό την εφαρμογή του φίλτρου για την ανίχνευση γραμμών Canny .. 77
Εικόνα 3.28: Το παράθυρο της διεπαφής του χρήστη για την διαδικασία του εντοπισμού και
της αναγνώρισης των σχημάτων........................................................................................... 78
Εικόνα 3.29: Το τελικό εικονικό σχέδιο του κύβου στο περιβάλλον του Sketchup ............... 80
Εικόνα 3.30: Το νέο σχέδιο προς εκτύπωση στο περιβάλλον του Cura ................................. 80
Εικόνα 3.31: Το εσωτερικό των κύβων προς εκτύπωση........................................................ 81
Εικόνα 3.32: Η ρύθμιση της παραμέτρου του infill στο Cura ............................................... 82
Εικόνα 3.33: Η ρύθμιση των θερμοκρασιών μύτης και επιφάνειας εκτύπωσης στο Cura ...... 82
Εικόνα 3.34: Στάδια εκτύπωσης των κύβων στον τρισδιάστατο εκτυπωτή ........................... 83
Εικόνα 3.35: Το τελικό προϊόν της εκτύπωσης ..................................................................... 84
Εικόνα 3.36: Το τελικό προϊόν σε σχέση με ένα χέρι ενηλίκου ............................................. 84
Εικόνα 3.37: Ολοκληρωμένη κατασκευή κύβου με τοποθέτηση του σχήματος του
τετραγώνου .......................................................................................................................... 85
Εικόνα 3.38: Απόσπασμα κώδικα λούπας while ................................................................... 86
Εικόνα 3.39: Απόσπασμα κώδικα ορισμού σχήματος - κίνησης ........................................... 86