background image

Σχεδίαση και υλοποίηση κύβων tangible computing 

 

 

2.1 Ηλεκτρονικό Παιχνίδι-Σοβαρό Παιχνίδι ................................................................. 35

 

2.1.1 Car Racing Games ........................................................................................... 36

 

2.2 Μηχανική Όραση ................................................................................................... 38

 

2.2.1 Ψηφιακή Επεξεργασία Εικόνας........................................................................ 39

 

2.2.1.1 Μετατροπή Χρωματικού Μοντέλου .............................................................. 40

 

2.2.1.2  Κατωφλίωση (Thresholding)........................................................................ 41

 

2.2.1.3  Γκαουσιανό Θόλωμα (Gaussian Blur) .......................................................... 42

 

2.2.1.4  Ανιχνευτής Άκρων Canny ............................................................................ 44

 

2.2.1.5 Διαστολή και Διάβρωση ............................................................................... 45

 

2.2.2 Ανάλυση Εικόνας ............................................................................................ 46

 

2.2.2.1 Εύρεση Περιγραμμάτων (Contouring) .......................................................... 47

 

2.3 Πλατφόρμα Ανάπτυξης και Εργαλεία..................................................................... 48

 

2.3.1 Visual Studio Code .......................................................................................... 48

 

2.3.2 Python ............................................................................................................. 49

 

2.3.3 Pygame ............................................................................................................ 50

 

2.3.4 OpenCV .......................................................................................................... 51

 

2.4 Τρισδιάστατος εκτυπωτής Ender-3 ......................................................................... 52

 

2.5 Πρόγραμμα Sketchup ............................................................................................. 53

 

2.6 Πρόγραμμα Cura .................................................................................................... 53

 

2.7 Σύνοψη Κεφαλαίου ................................................................................................... 53

 

Κεφάλαιο 3 – Ανάλυση και Σχεδιασμός του Συστήματος ............................................ 54

 

3.1  Γενική Επισκόπηση και Ανάλυση ......................................................................... 54

 

3.2  Απαιτήσεις Συστήματος ........................................................................................ 55

 

3.3  Είδη χρηστών και περιπτώσεις χρήσης .................................................................. 56

 

3.4  Διαγράμματα Επεξήγησης ..................................................................................... 57

 

3.5 Υλοποίηση Ηλεκτρονικού Παιχνιδιού .................................................................... 59

 

3.5.1 Ρύθμιση περιβάλλοντος ................................................................................... 59