background image

Σχεδίαση και υλοποίηση κύβων tangible computing 

 

105 

 

•  Ακρίβεια εντολών – κινήσεων αυτοκινήτου στο παιχνίδι. 
•  Ανοιχτού  κώδικα  προκειμένου  οποιοσδήποτε  να  μπορεί  να  τροποποιήσει  και  να 

υλοποιήσει το σύστημα. 

Αδυναμίες (Weaknesses): 

•  Για  την  εκτέλεση  του  συστήματος  απαιτούνται  ορισμένες  συνθήκες  στο 

περιβάλλον που εκτελείται. 

•  Απαιτείται συνεχής έλεγχος κατά την διαδικασία αναγνώρισης των σχημάτων για 

την ορθή λειτουργία της. 

Ευκαιρίες (Opportunities): 

•  Δημιουργία  ενός  γενικότερου  πλαισίου  εναλλακτικού  τρόπου  προγραμματισμού 

για την ένταξη περισσότερων μέσων εισαγωγής εντολών μέσω μηχανικής όρασης. 

•  Επανασχεδιασμός του παιχνιδιού ώστε να γίνει ομαλότερη η κινούμενη εικόνα και 

η αλληλεπίδραση με τα στοιχεία της πίστας. 

•  Δημιουργία  διαφορετικού  παιχνιδιού  με  πολυπλοκότερους  μηχανισμούς  για  την 

εισαγωγή εντολών μέσω μηχανικής όρασης.  

Απειλές (Threats): 

•  Ύπαρξη  πλήθους  παρόμοιων  συστημάτων  (απτού  και  μη)  προγραμματισμού  για 

παιδιά. 

•  Πιθανή  έλλειψη  κατανόησης  των  λειτουργιών  από  τους  χρήστες  μικρών  ηλικιών 

λόγω δυσκολίας σε κάποιο μηχανισμό του συστήματος. 

5.4 Μελλοντικές επεκτάσεις 

Στο  σύστημα  με  τους  κύβους  απτού  προγραμματισμού  που  αναπτύχθηκε  και 

παρουσιάστηκε  στην  παρούσα  διπλωματική  εργασία,  υπάρχουν  δυνατότητες  για  πολλές 

μελλοντικές  ενδεχομένως  επεκτάσεις.  Οι  επεκτάσεις  αυτές  ενδέχεται  να  πραγματεύονται 

προσθήκες  νέων  λειτουργιών  και  τροποποιήσεις  ήδη  υπαρχόντων.  Παρακάτω 

παρουσιάζονται ενδεικτικά κάποιες από αυτές τις πιθανές επεκτάσεις. 

•  Μία  προσθήκη  αρχικά  στο  σύστημα,  θα  μπορούσε  να  γίνει  στα  πλαίσια  της 

ανάπτυξης  του  παιχνιδιού.  Για  παράδειγμα  θα  μπορούσε  να  δημιουργηθεί  μία 

εικονική  πίστα  ναι  μεν  ενδεχομένως  πιο  απλή  και  με  τους  ίδιους  μηχανισμούς,