Σχεδίαση και υλοποίηση κύβων tangible computing
104
3470 3.2 GHz, μνήμη RAM 16 GB, κάρτα γραφικών AMD Radeon HD 6670,
μέγεθος οθόνης 21’’, έκδοση windows W10 64-bit.
• Οι τεχνικές προδιαγραφές της κάμερας που χρησιμοποιήθηκε είναι: μοντέλο
κάμερας Lamtech HD USB Webcam 720p, κύριο τσιπ ελέγχου Lingyang
Innovation 2072, τσιπ κάμερας GC0307, φυσικά pixel κάμερας 30W, τύπος
διασύνδεσης USB2.0
• Κατά την εκτέλεση του συστήματος το ποσοστό του υπολογιστικού φορτίου του
επεξεργαστή (CPU load) ανέρχεται στο γύρω στο 30% στην περίπτωση που το
παιχνίδι ρυθμιστεί να λειτουργεί στα 60 FPS (frames per second) και γύρω στο
20% εάν ρυθμιστεί στα 15. Η διαφορά των FPS δεν παίζει ιδιαίτερο ρόλο στην
συνολική εμπειρία του παιχνιδιού, αλλά διευκολύνει τη γενικότερη λειτουργία του
υπολογιστή καθώς η εκκίνηση του συστήματος διαρκεί γύρω στα 3 δευτερόλεπτα
με το παιχνίδι ρυθμισμένο στα 60 και γύρω στο 1.5 ρυθμισμένο στα 15 FPS
αντίστοιχα.
• Ο εντοπισμός του σχήματος κατά την εισαγωγή του γίνεται απευθείας και η
ανταπόκριση του παιχνιδιού με τη μετάφραση του σχήματος σε κίνηση διαρκεί
κάτω από 2 δευτερόλεπτα
5.3 Ανάλυση SWOT
Σε αυτή την ενότητα ακολουθεί η ανάλυση SWOT του υλοποιηθέντος συστήματος με τους
κύβους, δηλαδή η εξέταση των δυνατών σημείων (Strengths), των αδυναμιών (Weaknesses),
των ευκαιριών (Opportunities) αλλά και ενδεχομένως ορισμένων απειλών (Threats). H
αναφορά των παραπάνω γίνεται σε συνοπτικές λίστες οι οποίες βοηθούν στην βαθύτερη
κατανόηση και την εξαγωγή συμπερασμάτων.
Δυνατά σημεία (Strengths):
• Πρωτότυπος τρόπος εκμάθησης ο οποίος συνδυάζει τεχνικές μηχανικής όρασης και
απτού προγραμματισμού.
• Άμεσο οπτικό αποτέλεσμα του απτού προγραμματισμού στην οθόνη προς
αντίληψη και κατανόηση από τον χρήστη.
• Απλός και εύχρηστος τρόπος προγραμματισμού μέσω των κύβων, αντιληπτός από
χρήστες όλων των ηλικιών και ιδιαίτερα νεαρής ηλικίας.