Σχεδίαση και υλοποίηση κύβων tangible computing
101
Διαπιστώθηκε όμως πως το σύστημα αδυνατεί να εντοπίσει και κατά συνέπεια να
αναγνωρίσει τα σχήματα που εισάγονται και χάνεται η αξιοπιστία, επομένως και αυτή η
εναλλακτική απορρίφθηκε (Εικόνα 4.16).
Συμπερασματικά, μετά τις παραπάνω δοκιμές και πειραματισμούς, λήφθηκε το
συμπέρασμα πως το σύστημα ανταποκρίνεται πληρέστερα με την εισαγωγή μέχρι και τριών
κύβων με σχήματα. Σε άλλες περιπτώσεις κατά την εισαγωγή παραπάνω σχημάτων ή
μεταβολής του ύψους της κάμερας το σύστημα δεν λειτουργεί με τον προβλεπόμενο και
επιθυμητό τρόπο με αποτέλεσμα να παρεμποδίζονται οι λειτουργίες του.
Εικόνα 4.14: Πρόβλημα αναγνώρισης κατά την εισαγωγή τεσσάρων σχημάτων
Εικόνα 4.15: Περίπτωση εισαγωγής πέντε σχημάτων τα ακριανά των οποίων ανακόπτονται