background image

Σχεδίαση και υλοποίηση κύβων tangible computing 

 

101 

 

Διαπιστώθηκε  όμως  πως  το  σύστημα  αδυνατεί  να  εντοπίσει  και  κατά  συνέπεια  να 

αναγνωρίσει  τα  σχήματα  που  εισάγονται  και  χάνεται  η  αξιοπιστία,  επομένως  και  αυτή  η 

εναλλακτική απορρίφθηκε (Εικόνα 4.16).  

Συμπερασματικά,  μετά  τις  παραπάνω  δοκιμές  και  πειραματισμούς,  λήφθηκε  το 

συμπέρασμα πως το σύστημα ανταποκρίνεται πληρέστερα με την εισαγωγή μέχρι και τριών 

κύβων  με  σχήματα.  Σε  άλλες  περιπτώσεις  κατά  την  εισαγωγή  παραπάνω  σχημάτων  ή 

μεταβολής  του  ύψους  της  κάμερας  το  σύστημα  δεν  λειτουργεί  με  τον  προβλεπόμενο  και 

επιθυμητό τρόπο με αποτέλεσμα να παρεμποδίζονται οι λειτουργίες του. 

 

Εικόνα 4.14: Πρόβλημα αναγνώρισης κατά την εισαγωγή τεσσάρων σχημάτων 

 

Εικόνα 4.15: Περίπτωση εισαγωγής πέντε σχημάτων τα ακριανά των οποίων ανακόπτονται