background image

Σχεδίαση και υλοποίηση κύβων tangible computing 

 

100 

 

ανταποκρίνεται  κανονικά.  Πιο  συγκεκριμένα  στην  εικόνα  4.12    γίνεται  η  εισαγωγή  των 

εντολών ευθεία και δεξιά μέσω των σχημάτων βέλους και κύκλου. Όντως το αυτοκίνητο έχει 

μετακινηθεί  σύμφωνα  με  τη  σειρά  εισαγωγής  των  εντολών.  Το  ίδιο  ισχύει  και  στην  εικόνα 

4.13 όπου γίνεται εισαγωγή των εντολών. 

 

Εικόνα 4.13: Αποτέλεσμα εισαγωγής τριών εντολών δεξιά-ευθεία-ευθεία μέσω των σχημάτων κύκλου-βέλους-

βέλους αντίστοιχα  

 

Αξίζει  να  αναφερθεί  ότι  εκτός  από  τα  προηγούμενα  δοκιμάστηκαν  επιπλέον  σενάρια  με 

εισαγωγή  τεσσάρων,  αλλά  και  πέντε  σχημάτων.  Στην  περίπτωση  των  τεσσάρων  σχημάτων 

διαπιστώθηκε  πως  το  σύστημα  χάνει  αρκετά  την  αξιοπιστία  του  καθώς  δημιουργούνται 

προβλήματα σχετικά με την αναγνώριση των σχημάτων και την ανταπόκριση του παιχνιδιού. 

Λόγω  του  γεγονότος  ότι  η  κάμερα  καλύπτει  συγκεκριμένο  χώρο  και  η  τοποθέτηση  των 

σχημάτων  μέσω  των  κύβων  πρέπει  να  γίνεται  σειριακά,  διαπιστώθηκε  πως  το  σύστημα 

δυσκολεύεται  να  αναγνωρίσει  επιτυχώς  όλα  τα  σχήματα  (Εικόνα  4.14).  Επιπλέον  και  στην 

περίπτωση  που  γίνει  επιτυχής  αναγνώριση  μετά  την  εισαγωγή  τεσσάρων  σχημάτων,  ο 

χρήστης είναι δύσκολο να προβλέψει και να υπολογίσει την πορεία του αυτοκινήτου χωρίς να 

συγκρουστεί  με  τα  όρια  της  πίστας.  Αυτό  έχει  ως  αποτέλεσμα  να  απαιτούνται  αρκετές 

διορθωτικές  κινήσεις  για  την  επαναφορά  του  αυτοκινήτου  σε  ορθή  πορεία  μειώνοντας  έτσι 

την παραγωγικότητα του χρήστη. Επιπροσθέτως στην περίπτωση της εισαγωγής 5 σχημάτων, 

παρατηρήθηκε  ότι  λόγω  του  ύψους  τοποθέτησης  της  κάμερας  η  εικόνα  ανακόπτεται  και  τα 

εισαγόμενα σχήματα δεν αναγράφονται σωστά. Άρα κατά συνέπεια και όλη η διαδικασία της 

αναγνώρισης από το σύστημα παρεμποδίζεται (Εικόνα 4.15) και το παιχνίδι δεν αποκρίνεται 

όπως θα έπρεπε.  

Ακόμη δοκιμάστηκε το σενάριο της αλλαγής του ύψους της τοποθέτησης της κάμερας έτσι 

ώστε  να  μπορεί  να  γίνει  δυνατή  η  εισαγωγή  μεγάλου  σχετικά  αριθμού  σχημάτων.