background image

22 

 

αναγνώριση  της  κατάστασης  του  παιχνιδιού  με  μεγαλύτερη  απόδοση.  Ταυτόχρονα,  θα 

αξιοποιηθούν  ευριστικές  μέθοδοι  και  τεχνικές  προγραμματισμού  περιορισμών  για  την 

επίτευξη ικανοποιητικού  ποσοστού επιτυχίας. Ο συνδυασμός αξιόπιστης εισόδου και ταχείας 

επίλυσης θα προσδώσουν έναν ευέλικτο επιλυτή για το παιχνίδι του Ναρκαλιευτή. 

 

1.4 Οργάνωση Κεφαλαίων 

Στο  παρόν  κεφάλαιο  διατυπώνεται  το  πρόβλημα  που  καλείται  να  εξετάσει  η 

διπλωματική εργασία, εκφράζονται τα κίνητρα και οι στόχοι της ενώ γίνονται και αναφορές 

σε  παρόμοια  έργα  με  τις  ανάλογες  υλοποιήσεις  τους.  Στο  Κεφάλαιο  2,  παρουσιάζεται  το 

θεωρητικό υπόβαθρο της εργασίας και αναλύονται οι αλγόριθμοι που τίθενται σε χρήση για 

την  αναγνώριση  και  την  επίλυση  του  Ναρκαλιευτή.  Παράλληλα,  αναφέρεται  η  πλατφόρμα 

ανάπτυξης  του  λογισμικού  με  τα  εργαλεία  που  χρησιμοποιήθηκαν.  Στο  Κεφάλαιο  3, 

αναπτύσσεται  ο  συνδυασμός  από  μεθοδολογίες  για  την  αναγνώριση  και  επίλυση 

καταστάσεων  του  ταμπλό.  Στο  Κεφάλαιο  4,  αναλύεται  η  διαδικασία  της  πειραματικής 

διαδικασίας  για  τη  συλλογή  στατιστικών  στοιχείων,  ενώ  διατυπώνονται  και  οι  συσχετίσεις 

μεταξύ  ιδιοτήτων  του  ταμπλό.  Τέλος,  το  Κεφάλαιο  5  είναι  ο  επίλογος  της  εργασίας  όπου 

παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της εργασίας, ενώ προτείνονται μελλοντικές επεκτάσεις ή 

βελτιώσεις του αλγορίθμου.