background image

109 

 

5.2 Προβλήματα που προέκυψαν κατά την υλοποίηση 

Κατά  τη  διαδικασία  δημιουργίας  της  ιστοσελίδας  προέκυψαν  αρκετά  προβλήματα.  Τα 

περισσότερα  είχαν  να  κάνουν  με  λειτουργίες  που  έπρεπε  να  εφαρμοστούν  στο  σύστημα. 

Παρακάτω αναφέρονται δύο από τα σημαντικά προβλήματα που προέκυψαν.  

5.2.1 Εμφάνιση σωστής ημερομηνίας 

Στην  αρχική  σελίδα  του  αυθεντικοποιημένου  χρήστη  υπάρχει  ένα  ημερολόγιο  που  βοηθάει 

στην  άμεση  μετακίνηση  του  χρήστη  σε  συγκεκριμένη  μέρα.  Επίσης  υπάρχει  δίπλα  από  το 

ημερολόγιο  η  ημερομηνία  στην  οποία  βρίσκεται  ο  χρήστης,  καθώς  και  δύο  βελάκια 

κατεύθυνσης δεξιά και αριστερά που δηλώνουν την προηγούμενη και την επόμενη μέρα από 

την  οποία  βρίσκεται.  Το  πρόβλημα  έγκειται  στο  γεγονός  ότι  έπρεπε  με  κάποιο  τρόπο  να 

κρατιέται η αρχική κατάσταση εκείνης της ημέρας, αλλά και κάθε ενδιάμεσης αλλαγής, είτε 

αυτή γινόταν από τα βελάκια, είτε γινόταν από το ημερολόγιο, είτε και ο συνδυασμός των δύο, 

εμφανίζοντας κάθε φορά την σωστή ημερομηνία. Το πρόβλημα λύθηκε βάζοντας έναν μετρητή 

απόκλισης από την τωρινή ημέρα σε σχέση με την προηγούμενη ή την επόμενη, σε περίπτωση 

που ο χρήστης μετακινηθεί με τα βελάκια. Σε περίπτωση που θέλει να μετακινηθεί σε άλλη 

μέρα απευθείας μέσω του ημερολογίου, τότε ο μετρητής μηδενίζει και η καινούρια ημέρα που 

βρισκόταν  γίνεται  η  αρχική.  Με  τον  τρόπο  αυτό,  αν  θέλει  να  ξανά  μετακινηθεί  είτε  με  τα 

βελάκια, είτε μέσω του ημερολογίου επαναλαμβάνεται η ίδια διαδικασία εμφανίζοντας πάντα 

τη σωστή ημερομηνία στην οποία βρίσκεται ο χρήστης. Όλα αυτά χρειάστηκαν πολλές ώρες 

σκέψης, αναζήτησης στο διαδίκτυο και πολλών πειραματισμών, μέχρι το πρόβλημα να λυθεί 

με επιτυχία. 

5.2.2 Διαχείριση εμφάνισης πολλαπλών δεδομένων την κατάλληλη στιγμή σε ένα πίνακα  

Ακόμα  μία  περίπτωση  προβλήματος  που  με  δυσκόλεψε  ιδιαίτερα,  ήταν  η  εμφάνιση  των 

δεδομένων  σε  ένα  πίνακα  μέσα  από  πολλές  διαφορετικές  κατηγορίες  πληροφοριών. 

Αναλυτικότερα,  στο  διαχειριστικό  κομμάτι  υπάρχουν  7  κατηγορίες  που  άλλες  αφορούν 

«φαγητά», άλλες «κατηγορίες φαγητών», άλλες «μονάδες μέτρησης», άλλες «τους χρήστες» 

και άλλες «ενεργοποιήσεις συνδέσμων». Η κάθε κατηγορία περιέχει διαφορετικές ονομασίες 

από δεδομένα. Έτσι θα έπρεπε με έναν τρόπο σε έναν πίνακα να  τηρούνται τα στοιχεία της 

κάθε  κατηγορίας  και  να  εμφανίζονται  κατάλληλα.  Το  πρόβλημα  λύθηκε  με  βοηθητικούς 

πίνακες που γέμιζαν με τις πληροφορίες της κάθε κατηγορίας, καθώς και έχοντας ένα δείκτη 

για την αναγνώριση της κατηγορίας που έχει επιλέξει ο χρήστης. Η διαδικασία αυτή χρειάστηκε