background image

Επιστήμες Υγείας

COVIDGAME (2020, Kίνα):  Λύση στην απουσία μαθήματος για τη διδασκαλία 

φοιτητών Ιατρικής σε θέματα COVID -19 και για τη θεραπεία ασθενών.

Τα αποτελέσματα  της χρήσης του συγκρίθηκαν με τη διαδικτυακή διάλεξη στο ίδιο 

μάθημα. Δύο ομάδες: lecture group και seriousgame group. Υψηλότερες 

επιδόσεις στην τελική εξέταση για την ομάδα που έπαιξε το παιχνίδι.

Εφαρμογή σοβαρού παιχνιδιού στο μάθημα Ιατρική Καταστροφών (2018, Βερολίνο) 

για την αξιολόγηση από τους φοιτητές αυτής της μορφής διδασκαλίας.

Βασικός παράγοντας επιτυχίας : Δημιουργία στενού περιβάλλοντος μάθησης –

μεγάλος αριθμός εκπαιδευτών – εξατομικευμένη εκπαίδευση 

Βελτίωση μαθησιακής εμπειρίας και ανάπτυξη πρακτικών δεξιοτήτων μόνο με τη 

ζωντανή πρακτική άσκηση 

6