background image

Στο τελικό στάδιο, τα bits που έχει συγκεντρώσει ο υπολογιστής από τις παρα-

πάνω διαδικασίες, κωδικοποιούνται με την χρήση του ASCII κώδικα και παρουσιά-

ζονται στον χρήση ως γραπτός λόγος.

Εικόνα. 2.23: Επίπεδα επεξεργασίας σήματος φωνής

2.4.2

Google voice Recognition API

Η αμεσότητα που δημιουργεί στον άνθρωπο η χρήση της ομιλίας και η κατανόηση

του λόγου του από τον υπολογιστή έχει κινήσει το ενδιαφέρων των μεγαλύτερων

εταιριών του κόσμου. Η Google, η IBM και η Microsoft αποτελούν ορισμένες από τις

εταιρίες όπου θέλησαν να ενσωματώσουν τα συστήματα αναγνώρισης ομιλίας στις

παροχές τους με σκοπό να κάνουν ακόμα πιο ευέλικτη την χρήση των εφαρμογών

τους και να καλύψουν τις αυξανόμενες απαιτήσεις των χρηστών.

Η Google το 2016, κάνει διαθέσιμη σε όλους τους χρήστες της την δυνατότητα

του Google voice Recognition API (Application Programming Interface) [47] όπου

μέσω αυτού ο χρήστης μπορεί προφορικά να αιτηθεί διαδικασίες στις εφαρμογές

της google και εκείνες να κατανοήσουν το αίτημα του.

Εάν αναλογιστούμε τις παροχές της google που υπάρχουν στα κινητά μας τηλε-

φωνά όπως είναι οι χάρτες της Google, το Gmail, ο browser και το Google Assistance

αντιλαμβανόμαστε αμέσως πόσες λειτουργίες μπορούν πλέον να πραγματοποιηθούν

χωρίς να χρειαστεί να ακουμπήσουμε την συσκευή μας και να πληκτρολογήσουμε

την αναζήτηση μας ή την τοποθεσία προορισμού μας.

73